Taloyhtiön mankeli jumittui, lakana puoliksi sisällä. Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kallis lakana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kallis lakana

Vieras
Jostain syystä se lakana nyt sitten jäi ja jumittui sinne mankeliin. Ihan peruspussilakan nelinkertaisesti taitettuna sinne syötin, ei koskaan ollut ongelmia ennen nyt. Vaikka kuinka yritin peruutuksella vetää se lakana takaisin ulos niin ei onnistu. Mitä tehdä? Huoltoyhtiöön on nyt turhaa soittaa koska siellä ne kuitenkin delegoivat korjauksen ammattiliikkeelle.

Onko siellä joku "palautus"-nappula? Meidän vanhassa bekossa se on jossain takana.
Ja toinen neuvo on odota rauhassa, se saattaa "laueta" itsekseen jonkin ajan päästä

Jos tiedät jonkun naapurin joka käyttää pyykkitupaa, käy vaklaa onko valot päällä ja mene oven taakse pyytämään apua. Mä ainakin auttaisin jos joku kauniisti tulis pyytämään ja haluisin uskoo et moni muukin :)

Vapauta telat. Minä sain sekasin taloyhtiön uuden kalliin pesukoneen. Puoli tuntia hikoilin ja sain pyykit pois ja hävisin paikalta. Se ei nimittäin enää käynnistynyt sen jälkeen.

[QUOTE="hmmh";22935365]Mä mankeloin pyyhkeitä, ja sama tapahtui. Isännöitsijälle soitin, ja seuraavana päivänä se soitti ovikelloa mun pyyhkeet siististi viikattuina mukanaan.[/QUOTE]

Se myös sanoi että mankelin saa takaa auki ruuveilla kun kysyin miten se oli ne saanu ulos.

Mulla on sellanen kokemus useammastaki talopesulan mankelista, et niissä yleensä on sellanen vapauta telat nappi. Jos siellä vaan on niin kannattaa lukea käyttöohjeet :)

kiinteistöhuoltoon ilmoitus, huoltomies käy vapauttamassa sen lakanan normaali työaikana. Jos ei itse saa, tilaa korjaajan. Ilman ilmoitusta ei asialle mitään tapahdu.

Jostain syystä se lakana nyt sitten jäi ja jumittui sinne mankeliin. Ihan peruspussilakan nelinkertaisesti taitettuna sinne syötin, ei koskaan ollut ongelmia ennen nyt. Vaikka kuinka yritin peruutuksella vetää se lakana takaisin ulos niin ei onnistu. Mitä tehdä? Huoltoyhtiöön on nyt turhaa soittaa koska siellä ne kuitenkin delegoivat korjauksen ammattiliikkeelle.