Noniin, kätevästi vastaus katosi kuin tuhka tuuleen. Katsoin ite tuolta Ylen areenalta kolmannen Saammeko vauvan-jakson, en tiiä että oliko se jo tulevan torstain jakso vai viime viikon? Noh, anyway. Oli aika mielenkiintoinen, aika paljon käsitteli uskomuksia ja myös sitten sellaista sperman säilyvyyttä. Oli nimenomaan alushousuista puhe, jossa tiukoissa alushousuissa ois liian kuumat oltavat siittiöille. MItähän nää tiukat sitten on, niin speedy-mallisia vai? Pitää alkaa tutkimaan tuota miehen kaappia, ettei meillä vaan käytetä sellaisia
Nallu, tosiaan lähdetään ihan erikseen sitten häämatkalle ulkomaille..mutta aattlein tuota Lapin pientä mökkireissua semmosena välijuttuja, kun joulun tienoilla häät ovat =) Pitää kyllä alkaa tuktimaan, ei ihan liiankaan pohjoisessa sais olla ettei ole kohtuuton matka palata sitten kotiin. Ei viikkoa ehditä olemaan, varmaan joku parisen päivää ois hyvä. Että tuolal toisaalta vois ottaakin jonkun vähän kalliimman..pitää miettiä. Onko kukaan yöpyny niissä igluissa tai sellasissa lasi-igluissa? Olis mielenkiintoinen kokemus, mutta aika hintava..Kittilässä tais olla niitäkin.
Erka, minä oon kans ymmärtänyt, että siittiöiden pitäisi jo olla melkoisesti paikan päällä siinä vaiheessa, kun olisi ovulaatio. Kun se matka kestää kuitenkin, en muista kuinka pitkään. Katoin itseasiassa dokumentin ja mulla jäi mieleen, että 1-2 päivää, mutta kai se nyt täytyy olla väärä muistikuva. No, joka tapauksessa se kestää tovin, että senkin vuoksi..ehtii mennä munasolun hedelmälliset hetket. Toisaalta oolen ymmärtänyt, että sillon vielä ehtii, jos ovulaatiotesti näyttää plussaa..näyttää vähän kuin etukäteen sen? Tai voisin kuvitella, että se ois isinä ideanakin =)
Minun taas tekisi mieli aloittaa yritys, kun luen näitä teidän juttuja. NOh, onneksi on häihin vielä vajaa pari kk, niin on mielekästä puuhaa tässä :heart:
Sehän ois Diilin ja koiralenkin paikka! Toivotaanpa taas noita viivoja lisää, niin saan merkata plussia! Muistin just, että minähän ne merkkaan

Että Bigwish, jos haluat jo plussanneisiin, niin sano vaan. Tämähän tässä on, kun minä vaan intoilen plussista, mutten muista että pitäis merkitäkki. Jos haluaa odotella viivojen vahvistumista, niin sekin sopii.