talvitakkien hinta kirppiksellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Paljonko pyytäisitte hyväkuntoisista naisten ja miesten villakangastakeista ja toppatakeista livekirppiksellä? Jotain Hemppa Maukkaa ja vastaavaa, ei mitään merkkituotteita. Itse ajattelin 10- 15 e naisten takeista (enemmän tarjontaa) ja 15-20 e miesten takeista. Naisten toppiksesta 20 e.

Mitä mieltä olette? Hirveän hankalaa toi hinnoittelu...

5-10 euroa olisi mun hintahaitari. Mulla on aina ollut kirpalla oikeasti edulliset hinnat ja viikon tuotto on ollut joka kerralla yli 400 euroa. Tosin sitä myytävääkin on ollut paljon.

Riippuu haluaako niistä eroon vai ei. Itselläni olisi läjä takkeja tuolla, mutta en tiedä jaksanko raahata kirpparille 5euron hintaan vai vienkö hyväntekeväisyyteen. Tarvis tilaa tavaroilta tavaroille.

[QUOTE="vieras";27578222]Paljonko pyytäisitte hyväkuntoisista naisten ja miesten villakangastakeista ja toppatakeista livekirppiksellä? Jotain Hemppa Maukkaa ja vastaavaa, ei mitään merkkituotteita. Itse ajattelin 10- 15 e naisten takeista (enemmän tarjontaa) ja 15-20 e miesten takeista. Naisten toppiksesta 20 e.

Mitä mieltä olette? Hirveän hankalaa toi hinnoittelu...[/QUOTE]
Mun mielestä käytetyks perus hemppamaukaks ihan liian korkeat hinnat,ja mä en oo mikä nipo,vaan oikeesti mulla on tapana paljon kierellä viikonloppusin nuit livekirppiksii,valtteri,jäähalli,myyrmäki sun muut..et kokemuksesta vaan puhun..eilen muuten kävin hemppamaukas ni siellähän oli paljon talvitakkeja hintaan 30-40 just villakangastakkeja,toppatakkeja.mut joo,itehän sä saat tietty hinnotellla,miten sit hinnottelet

Ok, kiitti laitan halvemmat hinnat. 10 e ajattelin just noista Hemppa takeista ja 15-20 e kalliimmista villakangastakeista, mutta laitetaan edullisemmin kun tarkoitus olisi päästä niistä eroon. Laitan vaan mieluumin sitten vaatteet kirpparin jälkeen hyväntekeväisyyslaariin kuin annan ilmaiseksi jollekin yksityishenkilölle. Eroon pääsee joka tapauksessa niistä:D

mä vein Likan villakangastakin 8€,sellaisen tosi paksun hupullisen lähes uuden toppatakin 10€, oman vakosamettitakin 8€ ja toppatakin 5€

5€ toppatakki on menny, noi muut vein vasta eilen joten en tiiä onko menny kaupaks

Yhteistyössä