Tämä ei lopu koskaan... ihastuminen siis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tamina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tamina

Vieras
Taas se mielen täyttää ja sitä vain miettii,että jos jos jos olisin valinnut silloin sen tien... mutta valitsin sen,että lapseni ovat minulle tärkeintä maailmassa enkä halunnut heidän perhettä ja kotia rikkoa. Päätin,että minä olen (muka..) parempi ihminen kuin moni muu,joka ihastuu ja jättää kaiken....

Ajattelin,että minulle riittää se,että hän on olemassa ja tiedän mitä tunnen häntä kohtaan ja tiedän mitä hän tuntee minua kohtaan.... paskanmarjat suoraan sanoen... ei se niin mene. Se tunne nousee aina takaisin muistuttamaan siitä mitä olisin ehkä saanut... tuntuu sille,että olen paljon menettänyt kun en...

Mietin pitkään,että kaikki oli vaan sitä,että omassa liitossa meni huonommin ja aika oli otollinen sille,että ihastua räpsähdän toiseen... vaan ei se ole... hän se olisi, minä tiedän sen. Joka ikinen kerta,kun näen tai tapaan hänet jossain niin se tunne tulee..

Ja kun mitään muuta ei ole edes tapahtunut kuin se,että olen viettänyt hänen kanssaan upeat hetket jutellen ja yhdessä ollen.. ei siis mitään seksiä eikä suutelemista ei mitään sellaista... raja tuli vastaan vaikka tunteella kun olisi pelannut niin se olisi ollut menoa ja kovaa... vaan kun päätin,että en minä..

Jokainen tietää sen kun katsoo toista silmiin ja siihen se katse jää...

Taas tätä miettimistä ja sitten taas sydän lukkoon.. iäksi kai...

Kyllähän niitä ihastumisia ihmisen elämään mahtuu. Joskus olen asiaa pohtinut ja tullut tällaiseen tulokseen. On olemassa miehiä, joihin ei halua koskea pitkällä tikullakaan.
Miehiä, kenen kanssa voi viettä aikaa muuten vain.
Miehiä, ketä voi ehkä paneskella.
Miehiä, ketä voi panekella ja niiden kanssa voisi aivan hyvin hengailla vuoden tai pari.
Miehiä, kenen kanssa haluaisin jakaa koko elämäni ja sen koko kirjon, iloni ja suruni, kauniit ja rumat hetket, ylpeydet ja häpeät. Sellaisia miehiä olen tavannut vain yhden ja hänet tahdon pitää lähelläni, enkä todellakaan tahdo häntä loukata.

Ihastuminen on aivan inhimillistä, eikä siinä ole sinällään mitään pahaa. Sehän on monesti vain positiivinen asia. Koita pitää jalat maassa ja mieti mitä todella haluat.