V
vierailija
Vieras
Sitten kun kysyy perusteluja, että mikä siinä oli rasismia niin kas kumma miten tuli hiljaista. Öyhöttää kyllä osataan, mutta ei perustella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitten kun kysyy perusteluja, että mikä siinä oli rasismia niin kas kumma miten tuli hiljaista. Öyhöttää kyllä osataan, mutta ei perustella.
Tällä palstalla on jo ollut monta rasismiketjua.
Parhaan vastauksen kysymykseesi mitä on rasismi antaa hiljattain lukemani kirja So you want to talk about race?
Kirjan kirjoittaja on ruskea nainen ja kohdannut elämässään erittäin rankkaa rasismia Amerikassa. Hän on töissä medialalla ja kuvailee erittäin elävästi kokemuksiaan rasismista. Kirja on opaskirja työpaikoille ym. opiskeluun.Väkisin keksittyä rasismia eikä osata mitään perustella.
Jos sinulla on noin kova luupää, anna asian olla.Anna nyt AP jokin esimerkki tästä väkisin keksitystä rasismista.
Olen vain utelias, että millaisen herneen AP on nenuunsa vetänyt. Kun ei tule mitään konkreettista. Onko hän suivaantunut siitä, ettei saa käyttää n-sanaa? Vai siitä ettei saa vetää silmiään kieroon? Vai mistä?Jos sinulla on noin kova luupää, anna asian olla.
Keskity niihin asioihin, joihin sinun kantti riittää esim. kiusaamiseen.
Vasemmisto tekee kaikkensa että se voi syyttää rasismista ihan ketä vain. Vasemmisto käyttää rasismi sanaa löyhästi ja käyttää sitä hyväkseen, nimittelemällä rasismiksi maalaisjärjellä perusteltuja asioita. Tässä samalla tulee rehdit ihmiset leimattua rasisteiksi.Olen vain utelias, että millaisen herneen AP on nenuunsa vetänyt. Kun ei tule mitään konkreettista. Onko hän suivaantunut siitä, ettei saa käyttää n-sanaa? Vai siitä ettei saa vetää silmiään kieroon? Vai mistä?
Oman edun ajaminen ei ole rasismia, se on normaalia. Siksi näin voi vaatia myös äänestämiltään poliitikoilta.NO mistä sinä nyt olet mielesi pahoittanut? Anna esimerkkejä, niin voin selittää sulle.
Vaikkapa missin ja hiihtäjätytön tapaukset.Anna nyt AP jokin esimerkki tästä väkisin keksitystä rasismista.
Rasisimia ... mmm. Itse olen 40 vuotisen työurani aikana joutunut vastaamaan maailmalla kaimenlaisiin erikoisiin kysymyksiin "mitä Suomalaisten "eskimojen" (itse otan kyllä suurena kunniana sen, että minua verrataan eskimoon - ihmiseen joka nyhtää elantonsa kirjaimellisesti ei mistään), ihmetellään miten liki pohjoisnavalla voi asua, kysellään sitätätä, ihmetellään, ettei Suomi olekaa osa Neuvostoliittoa/Venäjää. Ei harmaintakaan hajoa missä/mikä suo,mi on jne. Raakaa rasismiahan se, mutta toisaalta olen saanut nauttia tiedosta että Suomalaiset ovat maailman sivistynein (=oppinein) kansa. Jos nyt jollakulla meidän hieman "Vähemmän oppineelta" lipsahtaa joskus jotain, niin opettakaamme- älkäämme tuomitko!
Kaikista hauskinta minulla oli kun kerran olin USA:ssa työmatkalla. Viimeisenä päivä menimme asiakkaan kanssa lounaalle. Asiakkaan kysymykseen "mitä teet iltapäivällä" vastasin "nothing it is Finlands independence day today.." Jenkit olivat ihmeissään ja taivasteli, että olin jo puoli päivää tehnyt työtä "ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ..?" Olin kyllä ajan tasalla ja sanoin " .. Only for You.." Sitten kysäisin vastapalloon että koska on USA:n itsenäisyyspäivä? Täysi hiljaisuus .. kenelläkään ei mitään hajua. Kysyin sitten että eikös teillä ole 4. kesäkuuta kovat kekkerit => "Jeee .. Fourth of July - Big party!". Kerroin heille että se on USA:n itsenäisyyspäivä! "Declaration of independence - right?" Syvä hiljaisuus ... supinaa ja ... "OMG Yest it is!" Kysäsin sitten vuotta? "Syvä hiljaisuus .. pulinaa. not a slighthest idea.." Kerroin että 1776!
Että annetaampas me Suomalaiset hieman armoa niille joilla joskus hieman lisahtaa. Oikaistaan ja annetaan olla. 99% maailman kansalaisista ja kansakunnista on yleissivistykselään idiootteja keskiverto-suomalaiseen verrattuna. Lisäksi 99% ulkomaalaisista on näista meidän lipsahduksista sitä mieltä, että EVVVK. paitsi jos me its enostamme ko. lipsahduksen tapetille - sitten he "komppavat" meitä ihan sympatiasta.
Eikö hänen kannattaisi muuttaa rasistisesta USAsta rasismista vapaaseen Afrikkaan?Kirjan kirjoittaja on ruskea nainen ja kohdannut elämässään erittäin rankkaa rasismia Amerikassa. Hän on töissä medialalla ja kuvailee erittäin elävästi kokemuksiaan rasismista. Kirja on opaskirja työpaikoille ym. opiskeluun.
Kirjan kirjoittaja toimii läheistensä ja koko Amerikan puolesta.Eikö hänen kannattaisi muuttaa rasistisesta USAsta rasismista vapaaseen Afrikkaan?