Tämä on oikeesti kauheaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen niin mielettömän luulotautinne, että ajattelen aina pahinta, mikäli joku näppylä tulee. Ensiksi minulla tuli todella tumma ison kokoinen patti selkää. Onneksi se todettiin vaan talirauhaseksi. Nytten minulla on jalassa /Sisäsääreen ilmestynyt patti. Ekana se oli vaalea ihon värinne. Muutaman viikon sisällä siitä on tullut punainen ja kasvanut aika reippaaasti kokoa. Tällä hetkellä n. 1 cm. Patti ei ole kipeä,kun sitä kosketttaa. Omasta mielestä se ei muistuta mitään luomea. kannattaako minut mennä näyttämään pattia terveyskeskukseen ?? Haluaisin pikasiesti vastauksen :(

Mulla kanssa luulotautia. Vauvan syntymän jälkeen pelkäsin rintasyöpää, ihosyöpää ja kohdunkaulan syöpää. Nyt se pelko on vaan vaihtunu verisuonitautiehin mm veritulppaa on tullu pelättyä jalassa, keuhkoissa ja aivoissa.. Ja viimeksi 2viikkoa sitten olin ihan varma että mulla on aivoverenvuoto. Pääkin kuvattiin kun en saanut muuten mielenrauhan. Nyt olen ehkä hieman helpottunut. Eikä joka päivä pelota/ahdista mutta aina kun johonkin sattuu vähän ne pelot heti herää. Lisäks mulla on jännitysniska joka lisää vettä myllyyn inhottavilla oireillaan.

Yhteistyössä