Tämä on sitten ällö, ei kantsi lukea. Pakko kertoa jollekin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kotilehmä

Aktiivinen jäsen
30.11.2006
7 177
1
38
Harrastettiin eilen aviollisia velvollsuuksia ja siinä minun mahalla oli sellainen harvinainen koostumus, niin mies sanoi, että perhana, nyt sitä lasia löytyy jo siittiöistäkin, meinas ilmoittaa ilta-sanomiin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
hä? Miksi mä en tajuu, voisiko joku selittää ihan juurtajaksain tämän ilmeisen hauskan löydöksen?

Just meinasin sanoa samaa..pitkät piuhat vissiin kun ei älyä. :/

No ei, vaan tosi typerä juttu missä ei ollut kunnon pointtia :/

Pimpan nesteethän voivat joskus kuivua karkeiksi palasiksi. Ehkä sellaista murenta on ollut mahalla siemennesteen kera, kun kikkeli on levähtänyt siinä ankaran puurtamisen jälkeen. Koostumus näyttää ja tuntuu siltä, kuin siemennesteen seassa olisi lasia.

Näin minä sen ymmärrän.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Pimpan nesteethän voivat joskus kuivua karkeiksi palasiksi. Ehkä sellaista murenta on ollut mahalla siemennesteen kera, kun kikkeli on levähtänyt siinä ankaran puurtamisen jälkeen. Koostumus näyttää ja tuntuu siltä, kuin siemennesteen seassa olisi lasia.

Näin minä sen ymmärrän.

No ilmankos en älynnytkään..meillä kun niitä nesteitä ei levitellä minnekään asiaankuulumattomiin paikkoihin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

Näin minä sen ymmärrän.

Katos, joku tajusi :D

Yhteistyössä