Tämä on tarpeeksi vaikeaa ilman näitä oireitakin!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Odotan aikaa raskaudenkeskeytykseen ja raskausoireet on kamalat. Oksettaa ja pyörryttää kokoaika niin ettei jaksa pystyssä olla.
Muutenkin tämä päätös on vaikea, mutta en eron takia voi muutenkaan hyvin ja jos vielä joudun lapsen yksin odottaan niin en kestä. Isä ei tätä halua joten en halua lapselle sitä et isä hakee toiset lapset luokseen ja vauva jää isättä...
Mutta pointti oli se, että kauankohan sitä aikaa joutuu odottaan?

Siis etkö itse tiedä kauanko joudut odottamaan keskeytysaikaa?
Ei varmaan kauaa,jottei sikiö kasva.
Eikös lääkkeellinen keskeytys ole mahollinen rv12 asti.En tiiä varmaksi näistä.

Mieti tarkkaan.
Mä uskon että teet niin taikka näin,kadut.
Mutta pieni ihminen.Se on suuri vastuu ja onni.Samaanaikaan.Mieti oletko sen arvoinen.
Mieti kuitenkin niin varmaksi että voit itseäsi katsoa peilistä,tietäen että teit oikean ratkaisun.

Älä mieti miestä nyt ollenkaan,mies voi olla mukana koko raskausajankin ja silti lähteä.
Onko turvaverkkoa,voisiko olla mahdollisuus että alkaisit yksinhuoltajaksi?
Raskausaika yksin on iisiä,mutta pienen vauvan kanssa välillä voi olla rankkaa.

Adoptio hyvä vaihtoehto.
Ystäväpariskunta antaisi kätensä jos saisi vauvan....

Voimia päätöksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja elä murhaa:
olisikohan parempi antaa lapsi adoptioon? saisi joku lapseton pariskunta lapsen, ei tarvisi tappaa sikiötä. mieti nyt!

En todellakaan kestä sitä että joku toinen kasvattaa lastani ja kolme muuta asuu luonani.
Kävin ultrassa ja siellä ei edes näkynyt vielä mtn. Testi oli plussa, mutta on niin alussa, ettei mtn näkynyt. Viikkoja ehkä viisi jos sitäkään. Joten en koe tätä vielä murhaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olisikohan parempi antaa lapsi adoptioon? saisi joku lapseton pariskunta lapsen, ei tarvisi tappaa sikiötä. mieti nyt!

En todellakaan kestä sitä että joku toinen kasvattaa lastani ja kolme muuta asuu luonani.
Kävin ultrassa ja siellä ei edes näkynyt vielä mtn. Testi oli plussa, mutta on niin alussa, ettei mtn näkynyt. Viikkoja ehkä viisi jos sitäkään. Joten en koe tätä vielä murhaksi.

Miksei siis annettu lääkkeitä?
Kaavinnanko heti tekevät?
Eikö järkevämpää ole lääkkeellinen keskeytys.Jos niin alussa kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Siis etkö itse tiedä kauanko joudut odottamaan keskeytysaikaa?
Ei varmaan kauaa,jottei sikiö kasva.
Eikös lääkkeellinen keskeytys ole mahollinen rv12 asti.En tiiä varmaksi näistä.

Mieti tarkkaan.
Mä uskon että teet niin taikka näin,kadut.
Mutta pieni ihminen.Se on suuri vastuu ja onni.Samaanaikaan.Mieti oletko sen arvoinen.
Mieti kuitenkin niin varmaksi että voit itseäsi katsoa peilistä,tietäen että teit oikean ratkaisun.

Älä mieti miestä nyt ollenkaan,mies voi olla mukana koko raskausajankin ja silti lähteä.
Onko turvaverkkoa,voisiko olla mahdollisuus että alkaisit yksinhuoltajaksi?
Raskausaika yksin on iisiä,mutta pienen vauvan kanssa välillä voi olla rankkaa.

Adoptio hyvä vaihtoehto.
Ystäväpariskunta antaisi kätensä jos saisi vauvan....

Voimia päätöksiin.

Olisi tietysti upeaa antaa mahdollisuus jollekkin toiselle lapseen, mutta...
Minulla ei ole tukiverkostoa, ei ketään. Omia vanhempiani ei kiinnosta, toiset isovanhemmat liian vanhoja. En tunne tältä paikkakunnalta yhtään ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Miksei siis annettu lääkkeitä?
Kaavinnanko heti tekevät?
Eikö järkevämpää ole lääkkeellinen keskeytys.Jos niin alussa kerran.

En tiedä miten keskeytys tehdään, ei ole kokemusta... Kävin ultrassa ja sanoivat, että laittavat lähetteen ja aika tulee kotiin. Mietin vaan, että onkohan sairaaloissa mahdollisuutta ottaa toisia lapsia mukaan, onko siellä jtn päiväkotia tms? Vai mistähän voisin kysyä apua, koska en varmaan voi noita mukaan itse operaatioon ottaa...

Tiedät siis mitä on äitiys.Aattele että voisit antaa saman lahjan jollekin toiselle naiselle.
Tulla äidiksi.
Suurempaa lahjaa ei olekaan.
:hug:

En itese ole aborttin kannalla, mut en mä voi sinua lähteä tuomitsemaankaan ja toivon, ettet saa kovin pahasti täältä kakkaa niskaan! Se ei ainakaan sinun tilannettasi helpota! Suhtaudu siis kommenteihin tyynen kriittisesti!!
Ihan varmasti haasteellista ja vaikeaa aikaa :hug:

Yhteistyössä