Laiskuudesta se johtuu. Ei haluta opiskella, ei tehdä töitäkään. Sitten kisataan kuka nai rikkaimman miehen joka sitten lahjoo nuorta vaimoaan matkoilla, koruilla, muotivaatteilla ym ym
Muoti vaihtuu nopeassa syklissä, ja mikä tänään on in on huomenna out.
Käyn enää harvoin second hand shopeissa, joissa käydessä näkee miten ihmiset tuhlaavat rahansa jonninjoutavaan krääsään.
Naisen elämä muuttuu neliky,ppisenä. Silloin miettii mitä haluaa elämältään. Niinä vuosina kiinnostuin uskonnosta. Kävin kirkon raamattupiirissä, ja haaveilin avoimen yliopiston opiskelusta.
Huonoa elämää viettävä puolisoni ei pitänyt harrastuksistani ollenkaan.
Näin voi käydä provider-elämästä haaveilijoille. Kun oikeat elämänarvot lonksahtavat kohdalleen, elämän valheellisuus menettää hohtonsa.
Täytetyt huulet, tekorinnat, pitkät tekokynnet, tyhjänpäiväiset harrastukset ja hoidot menettävät merkityksensä.
Tämän palstan Echo muka kaiken tietävänä sielunpaimena haukkui viestissään amerikkalaisen 65-vuotiaan naispiispan ulkonäön. Echo kirjoitti, että Trumpia saarnassaan kovistellut naispiispa näyttää mieheltä. New York Times-lehden valokuvassa nainen on ilman silmälasejaan hymysuin kaunis kuin Miss Universum. Olen kerran ollut kirkon tilaisuudessa, jonka paneelissa istui vuoden 1975 Miss Universum. Ei hän mielestäni mitenkään poikennut tavis suomalaisesta naisesta. Puheensakin olivat ”mitä tänään ostaisin alepasta” tyyliset.
Maailman ihanin asia on elää yksin, ja istua rakkaassa lukutuolissani entisen aviomieheni lapsillemme ostama pupuvillatakki ylläni. Minun samantyylinen villatakki kutistui konepesussa. Juoda kahvia ruisleivän kera, ja selata aamun uutisia.
Peiliin en ole vielä katsonut kertaakaan. Tuuli ulvoo ulkona, ja muistuttaa siitä, että Irlannissa ja Pohjois-Englannissa ovat ehkä sähköt poikki.
Mihin minä provider-elättäjää olisin tarvinnut? En viihdy luksus-elämässä ja maailman parrasvaloissa.
Lukekaa Hesarin Maria Callas-elokuvan arvostelu. Marian elämä oli surkeuden huippu, ja häntä elokuvassa esittävän Angelinan ex-mies on lähes kaikkien tuntema paskiainen. Maria oli kuulema saanut ensimmäiseltä mieheltään ja myös Onassis-laivanvarustajalta jatkuvasti pataan.