Tämä palsta on taas pelkkää mamua ja Pipsan haukkumista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
???
jos yksinkertaisen kysymyksen asettelu on joillekkin liian vaikeaa?

Eli sinä et ymmärrä kuin yksinkertaisia kysymyksiä, ja mieluiten niissä pitää kaikki olennaiset sanat löytyä, vaikka asiasta olisi keskusteltu aikaisemmin.

Mä en muuten koskaan saanut vastausta siihen, kun kysyin vastausta väitteeseen "Kyllä, useassa EU maassa on otettu jo osia shariasta käytäntöön."

Kysymykseni kuului: "Kerrotko missä EU-maissa?

Osaisitko sinä vastata? :)

Eli sinä et ymmärrä kuin yksinkertaisia kysymyksiä, ja mieluiten niissä pitää kaikki olennaiset sanat löytyä, vaikka asiasta olisi keskusteltu aikaisemmin.

Mä en muuten koskaan saanut vastausta siihen, kun kysyin vastausta väitteeseen "Kyllä, useassa EU maassa on otettu jo osia shariasta käytäntöön."

Kysymykseni kuului: "Kerrotko missä EU-maissa?

Osaisitko sinä vastata? :)

Etkö sinä juuri paasannut, miten minä olen kykenemätön seuraamaan keskustelua tai ymmärtämään asiayhteyttä???

En ole esittänyt väitettä, että useassa EU maassa on otettu osia shariasta käytäntöön, joten miksi vastaisin kyseiseen kysymykseen, kun ei minulla ole sellaiseta tietoa?

Mille tuntuu, kun kosahtaa omaan nilkkaan?
Haluaisitko kertoa siitä?

Etkö sinä juuri paasannut, miten minä olen kykenemätön seuraamaan keskustelua tai ymmärtämään asiayhteyttä???

En ole esittänyt väitettä, että useassa EU maassa on otettu osia shariasta käytäntöön, joten miksi vastaisin kyseiseen kysymykseen, kun ei minulla ole sellaiseta tietoa?

Mille tuntuu, kun kosahtaa omaan nilkkaan?
Haluaisitko kertoa siitä?

Täällä on useampi vierailija, ja minä tein eilen tuon kysymyksen, en muuta. Nyt ajattelin esittää sen sinulle. Saa kai sitä kysyä? :)

Mikä kosahtaa omaan nilkkaan..?

???
Mä en nyt oikein tiedä miksi mun pitäisi kiemurrella, jos yksinkertaisen kysymyksen asettelu on joillekkin liian vaikeaa?
Näkisin ennemminkin sinun toimintasi hulvattoman hauskana.
Kysymyksen asettelu oli erittäin helppoa: Lainaamassani viestissä puhuttiin EU-maista, joten kysyin siihen liittyen esimerkkejä näistä maista. Tätä sinä et nyt ymmärrä ja se on nyt jotenkin mystisesti minun vikani.

Ethän sä näe edes metsää puilta, joten huumoriarvokin näköjään menee ohi.

Yhteistyössä