H
Happy Mama
Vieras
2-vuotias lapseni heräsi kuudelta aamulla, kuten melkein joka aamu. Oli itkuinen, halusi maitoa ja vaippa oli vuotanut.
Äsken alkoi kitisemään, mikään ei ollut hyvin. Kysyin haluatko mennä nukkumaan, jolloin hän meni omaan huoneeseensa sänkynsä viereen ja nostin hänet sänkyyn. Ihanan tyytyväinen oli sen jälkeen.
Onnelliseksi tulin koska lapseni saa levätä milloin haluaa, koska on kotihoidossa. Päiväkodissa olisi vain jaksettava. Ei hän jaksaisi ulkoilla väsyneenä, itkisi vain eikä ruoka maistuisi kun olisi jo ihan naatti.
Äsken alkoi kitisemään, mikään ei ollut hyvin. Kysyin haluatko mennä nukkumaan, jolloin hän meni omaan huoneeseensa sänkynsä viereen ja nostin hänet sänkyyn. Ihanan tyytyväinen oli sen jälkeen.
Onnelliseksi tulin koska lapseni saa levätä milloin haluaa, koska on kotihoidossa. Päiväkodissa olisi vain jaksettava. Ei hän jaksaisi ulkoilla väsyneenä, itkisi vain eikä ruoka maistuisi kun olisi jo ihan naatti.