M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Muuten ihan kiva, mut mua naurattaa toi "ylisomistus" ...ihan kuin se tekis siitä kodikkaamman, että tehdään valekate pöytään.Kyllä ihmiset menee halpaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi moderni ja kallis ja vähä persoonaton mutta kyllähän nyt tuollainen kaikille kelpaisi. .
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Mut todella pieni tontti, eiks se ollu 500 neliöö? Siitä pois talon koko (asuinpinta-ala+varastot, autotalli?) niin ei paljon jää. Nuista kivoista korkeista ikkunoistakin näkyi suoraan naapuriin... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Mut todella pieni tontti, eiks se ollu 500 neliöö? Siitä pois talon koko (asuinpinta-ala+varastot, autotalli?) niin ei paljon jää. Nuista kivoista korkeista ikkunoistakin näkyi suoraan naapuriin... :/
Näinhän se tuppaa olemaan Helsingissä...pienet tontit ja naapuri vieressä.
Mutta jos täällä haluaa asua ok-talossa niin tuohon taitaa olla tyytyminen.
Onneksi mä oon kerrostaloihminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Mut todella pieni tontti, eiks se ollu 500 neliöö? Siitä pois talon koko (asuinpinta-ala+varastot, autotalli?) niin ei paljon jää. Nuista kivoista korkeista ikkunoistakin näkyi suoraan naapuriin... :/
Näinhän se tuppaa olemaan Helsingissä...pienet tontit ja naapuri vieressä.
Mutta jos täällä haluaa asua ok-talossa niin tuohon taitaa olla tyytyminen.
Onneksi mä oon kerrostaloihminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Muuten ihan kiva, mut mua naurattaa toi "ylisomistus" ...ihan kuin se tekis siitä kodikkaamman, että tehdään valekate pöytään.Kyllä ihmiset menee halpaan.
Niin ja sit tos on vielä se, että tuon on sitä tyyliä, että jos yksikään tavara on väärässä paikassa eikä just siellä, mihin se on suunniteltu, koko kämppä näyttää sotkuselta.![]()