TÄMÄN talon MÄ haluan.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnukka82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muuten ihan kiva, mut mua naurattaa toi "ylisomistus" ...ihan kuin se tekis siitä kodikkaamman, että tehdään valekate pöytään. :D Kyllä ihmiset menee halpaan.

Niin ja sit tos on vielä se, että tuon on sitä tyyliä, että jos yksikään tavara on väärässä paikassa eikä just siellä, mihin se on suunniteltu, koko kämppä näyttää sotkuselta. :D

Tosi moderni ja kallis ja vähä persoonaton mutta kyllähän nyt tuollainen kaikille kelpaisi. ja ´halpa kun ajattelee että helsingissä oma tontti ja ihan uusi.
tontistakin joutuu maksaa siellä valtavia summia.

Mut todella pieni tontti, eiks se ollu 500 neliöö? Siitä pois talon koko (asuinpinta-ala+varastot, autotalli?) niin ei paljon jää. Nuista kivoista korkeista ikkunoistakin näkyi suoraan naapuriin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Muuten ihan kiva, mut mua naurattaa toi "ylisomistus" ...ihan kuin se tekis siitä kodikkaamman, että tehdään valekate pöytään. :D Kyllä ihmiset menee halpaan.

Ja mä en eka huomannut koko kattausta... moukka mikä moukka :D (siis minä )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi moderni ja kallis ja vähä persoonaton mutta kyllähän nyt tuollainen kaikille kelpaisi. .

Ei muuten kelpaisi. :D Mä asuisin vaikka tässä kolmiossa lopun elämäni ennemmin kuin muuttaisin tuollaiseen taloon: mun taloni pitää olla vanha, ja kodikas, lautalattiat, pihasauna ja omppupuita puutarhassa. Ilman näitä talolla ei ole mitään virkaa. :wave:

Meillä on sisältä paljolti samallaista, paitsi ei noin valkosta. Vaaleeta kyllä.
Hieno talo, mutta en kyllä tykkää NOIN valkosesta. Keittiökaapit meillä on samallaiset ja samallaisesti keittiö + olohuone ja olohuone korkee ja ylös auki ja lasikaide yläkerrassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Mut todella pieni tontti, eiks se ollu 500 neliöö? Siitä pois talon koko (asuinpinta-ala+varastot, autotalli?) niin ei paljon jää. Nuista kivoista korkeista ikkunoistakin näkyi suoraan naapuriin... :/

Näinhän se tuppaa olemaan Helsingissä...pienet tontit ja naapuri vieressä.
Mutta jos täällä haluaa asua ok-talossa niin tuohon taitaa olla tyytyminen.
Onneksi mä oon kerrostaloihminen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Tässä tapauksessa taitaa olla lähes sama asuuko kt:ssa vaiko tuollaisessa virityksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Ja onneksi mä en asu helsingissä :D !

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Niin ja sit tos on vielä se, että tuon on sitä tyyliä, että jos yksikään tavara on väärässä paikassa eikä just siellä, mihin se on suunniteltu, koko kämppä näyttää sotkuselta. :D

Tämä talo on lamminkivitalon esiteessä siksi ehkä kattaukset yms.

Talona oikeinkin hieno, ei vaan yhtään mun makuuni. Jos tonne roiskastais nämä meidän vanhat kalusteet niin kyllä näyttäis kauheelta. Eli pitäis ostaa valmiiksi kalustettuna tai ottaa lainaa muutama kymppitonni enemmän että sais asiaan kuuluvat releet ostettua :D

Yhteistyössä