Jos ei nyt aivan 30 asteen pakkaset paukahda niin minä olisin sen kannalla, et treffattais ensin siinä ulkosalla ja mentäis yhdessä sit sisälle. Mut, täähän on vaan mun mielipiteeni...

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, siinä ulkona ei ole niin noloa kuikuilla ympärilleen ja arvailla kuka on kaveri ja kuka eiAlkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 21:16 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:Jos ei nyt aivan 30 asteen pakkaset paukahda niin minä olisin sen kannalla, et treffattais ensin siinä ulkosalla ja mentäis yhdessä sit sisälle. Mut, täähän on vaan mun mielipiteeni...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 08:16 kaipe kirjoitti:en valitettavasti pääsekkään mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 10:11 kaipe kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 08:16 kaipe kirjoitti:en valitettavasti pääsekkään mukaan![]()
En tiedä onko täällä muitakin nimimerkillä "kaipe" jos on niin sorry kun on sama nimimerkki valittuna, mutta minä kaipe olen ainakin tulossa syömään niin kuin eilen ilmoitinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 19:56 jupida kirjoitti:Varaan pöydän meille huomenna! :wave:
Vanilja: monenko aikaan olet mahdollisesti liikenteessä? Jos mennään syömään tossa seiskan aikaan, niin kyllä siihen ainakin tunnin saa varmaan pelkkään syöpöttelyyn menemään..![]()
Juu, seiskalta siinä panchon edessä.Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 20:49 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:Minä oon kanssa nyt sit varmaks tulossa mukaan, et varaahan mullekkin jakkaraa pyllyn alle... :wave:
Onkos ne tärskyt nyt sit seiskalta?!?
No kyllähän periaatteessa käy joku muukin paikka, mutta mihkään Rossoon ei kyllä hinguta mennä. Sielä saa istua tarpeeksi ihan muutenkin. Ja suussa tunnen jo sen pahuksen chiliburgerinAlkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 11:27 jupida kirjoitti:No jopas..![]()
ei sinne saa mitään pöytävarauksia. Täytyy kuulemma varata aikaa ja pikkuhiljaa kun odotelee niin varmasti pääsee syömään. Mitenkäs muut, mun kintuilla ja kiloilla ei kyllä ihan hirveitä aikoja jaksa seisoskella..Retkituolit mukaan ja jonottamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 11:27 jupida kirjoitti:No jopas..![]()
ei sinne saa mitään pöytävarauksia. Täytyy kuulemma varata aikaa ja pikkuhiljaa kun odotelee niin varmasti pääsee syömään. Mitenkäs muut, mun kintuilla ja kiloilla ei kyllä ihan hirveitä aikoja jaksa seisoskella..Retkituolit mukaan ja jonottamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 21:54 coatrack harmaana kirjoitti:Vanilja: Voittehan joogailla kotonakin, kyllä nyt jättiannos ruokaa liikunnan aina päihittää![]()
Täällä ei minkäänlaisia merkkejä synnytyksen lähestymisestä joten ilmestyn paikalle! Matkaakin on vain pari korttelia![]()