Tampere 13.10 huomio! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jupida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 21:16 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Jos ei nyt aivan 30 asteen pakkaset paukahda niin minä olisin sen kannalla, et treffattais ensin siinä ulkosalla ja mentäis yhdessä sit sisälle. Mut, täähän on vaan mun mielipiteeni... :whistle: :D
Juu, siinä ulkona ei ole niin noloa kuikuilla ympärilleen ja arvailla kuka on kaveri ja kuka ei :whistle:
Tosin miut varmaan kyllä tunnistaa, että saapi sitten vinkata että "täälä ollan" kun pyörin orpona siinä ravintolan edessä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 08:16 kaipe kirjoitti:
en valitettavasti pääsekkään mukaan :(

En tiedä onko täällä muitakin nimimerkillä "kaipe" jos on niin sorry kun on sama nimimerkki valittuna, mutta minä kaipe olen ainakin tulossa syömään niin kuin eilen ilmoitinkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 10:11 kaipe kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 08:16 kaipe kirjoitti:
en valitettavasti pääsekkään mukaan :(

En tiedä onko täällä muitakin nimimerkillä "kaipe" jos on niin sorry kun on sama nimimerkki valittuna, mutta minä kaipe olen ainakin tulossa syömään niin kuin eilen ilmoitinkin.

okei ja selkkis. Taisi siis olla joku fiksu tännekin osioon eksynyt.. :whistle: ;)

Varaan pöydän meille huomenna! :wave:

Vanilja: monenko aikaan olet mahdollisesti liikenteessä? Jos mennään syömään tossa seiskan aikaan, niin kyllä siihen ainakin tunnin saa varmaan pelkkään syöpöttelyyn menemään.. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 19:56 jupida kirjoitti:
Varaan pöydän meille huomenna! :wave:

Vanilja: monenko aikaan olet mahdollisesti liikenteessä? Jos mennään syömään tossa seiskan aikaan, niin kyllä siihen ainakin tunnin saa varmaan pelkkään syöpöttelyyn menemään.. :D

helposti, ja laskutuskin vie oman aikansa.. voit muuten varatessa mainita että jokainen maksaa ite, osaavat varautua :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 20:49 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Minä oon kanssa nyt sit varmaks tulossa mukaan, et varaahan mullekkin jakkaraa pyllyn alle... :wave:

Onkos ne tärskyt nyt sit seiskalta?!?
Juu, seiskalta siinä panchon edessä.

Ja minä sitten syön TODELLA hitaasti, että osaatte varata tarpeeksi aikaa :whistle: Ei välttämättä tunti riitä alkuunsakaan :D

No jopas.. :o

ei sinne saa mitään pöytävarauksia. Täytyy kuulemma varata aikaa ja pikkuhiljaa kun odotelee niin varmasti pääsee syömään. Mitenkäs muut, mun kintuilla ja kiloilla ei kyllä ihan hirveitä aikoja jaksa seisoskella..:whistle: Retkituolit mukaan ja jonottamaan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 11:27 jupida kirjoitti:

ei sinne saa mitään pöytävarauksia. Täytyy kuulemma varata aikaa ja pikkuhiljaa kun odotelee niin varmasti pääsee syömään. Mitenkäs muut, mun kintuilla ja kiloilla ei kyllä ihan hirveitä aikoja jaksa seisoskella..:whistle: Retkituolit mukaan ja jonottamaan?
No kyllähän periaatteessa käy joku muukin paikka, mutta mihkään Rossoon ei kyllä hinguta mennä. Sielä saa istua tarpeeksi ihan muutenkin. Ja suussa tunnen jo sen pahuksen chiliburgerin :whistle:

Vaikka mie kyllä varmaan olen menossa jo pikkasen aikasemmin kaupunkiin eikä miula varmaan ihan seitsemään asti välttämättä asioilla mene, että voin kyllä vapaaehtoisena suostua mennä jonottamaan pöytää jo etukäteen (juu, tahtoo hyvää meksikolaista ruokaa :D ). Tai sitten meidän vaan täytyy mennä sinne seisoskelemaan kaikkine mahoinemme ja näyttää oikein kärsiviltä ja mulkoilla muita ruokailijoita josko he tekisivät pikaisesti tilaa B)

Eli oikeastaan mie oleisin edelleen mieluiten tuonne Panchoon menossa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 11:27 jupida kirjoitti:

No perskele!
Luulis, et tarjoilijat tekasee meille aika nopeestikkin sit pöydän kun mennään mahat pystyssä sinne huokailemaan!
Ja jos tilanne tuntuu pahalta, niin vaihdetaan sit paikkaa?!? =)

Ja niinkun Tidepekkaperkele tuossa jo kirjottikin,
haluun hamppista kans!!! :p <br><br>

No höh.. Joskos me sitten vaan tavataan siinä pihalla ja kasotaan mikä siä on tilanne, että joutuuko sitä kauankin jonottamaan ja jos joutuisi niin voidaanahan me siitä sitten siirtyä johonkin toiseen paikkaan syömään yhdessä!!?? :)
Mies sanoi eilen että meitä ei varmaan päästetä syömään mihinkään raxiin tms. mahojemme kanssa!! :laugh: Näyttäisikö se sitten pahalta jos mentäisiin mahojemme kanssa sinne ja sanottais, että "tulimme syömään koko rahan edestä!!" :p
Heh noh, minä ainakin odotan pääseväni hyvään seuraan syömään huomena ja sillä paikalla ei niin kamalasti väliä ole.

Se jooga loppuis 20.30, eli puoltoista tuntia tapaamisen jälkeen.
Näillä näkymin ollaan vielä menossa sinne, mutta voi olla mahdollista, ettei mies pääse, joten sitten tulisin ajoissa...
Kyttäilen nyt vielä tätä keskustelua, niin pysyn ajan tasalla siitä, mihin raflaan päädytte!!

Vanilja

Okei, kun kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä että vanha suunnitelma pitää niin tehdään niin. Opetellaanhan kaikki nyt sitä kärsivän näköisenä oloa, voi olla hyödyksi huomenissa.. :whistle: ;)
Mulla ainakin onnistuu, sain uudesta kasvorasvasta jonkin allergisen rektion ja oon ihan punanen ja läikällinen. Toivon kyllä että naama huomiseksi normalisoituisi, oon vähän pelottavan näköinen..:snotty:

Vanilja: Voittehan joogailla kotonakin, kyllä nyt jättiannos ruokaa liikunnan aina päihittää ;)

Täällä ei minkäänlaisia merkkejä synnytyksen lähestymisestä joten ilmestyn paikalle! Matkaakin on vain pari korttelia :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 21:54 coatrack harmaana kirjoitti:
Vanilja: Voittehan joogailla kotonakin, kyllä nyt jättiannos ruokaa liikunnan aina päihittää ;)

Täällä ei minkäänlaisia merkkejä synnytyksen lähestymisestä joten ilmestyn paikalle! Matkaakin on vain pari korttelia :)

Hienoa! Toivotaan nyt ettet ala poksumaan ja paukkumaan sitten kesken ruokailun :D

Kiitos, kiva ilta oli! Nyt kotiin tultua sain väkisin vähän jumppaakin; koneen ääreen istuessani juuri ostamani karkkipussi nimittäin tippui lattialle ja kipeiden supistustenkin uhalla piti kontata pöydän alla keräämässä karkkeja takaisin :laugh:

Yhteistyössä