Tampereen mammat pinoutukaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jemppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nimimerkille "ikäloppuko" ja muillekin "ikätovereille" tiedoksi: Täältä löytyy 36v. äiti Hervannasta ja tyttäret 10v. ja 2 1/2v. sekä masuasukki (raskausviikkoja 29+5). Olis kiva saada uusia äitiystäviä, nimenomaan omasta ikäluokastani! Vaikea uskoa etteikö niitäkin olisi! Kirjoitella sopii os. hanna-mari.auvinen@luukku.com =)

"Ikäloppu"! Täällä toinen! :wave: Siis pari vuotta nuorempi eli 32v ja lapset :poika -97 ja tyttö -00. Emme tosin asu Tampereella vaan naapurikunnassa. Jos kiinostaa, viestiä voi laittaa osoitteeseen mp.nasta@suomi24.fi.

Täällä myös yksi mamma vuosimallia 80! Minulla 5kk ikäinen tytteli ja pikkukakkonen"hankinnassa"! Asustelemme raholassa eli jos joku on täältäpäin niin voisi vaikka tavata lenkkeilyn yms.merkeissä!!!

En ole Tampereelta mutta pinoudun silti. :wave:
Mä olen 24-vuotias 1v 3kk pojan äiti, asustellaan Hämeenkyrössä. Uudet tuttavuudet olisi tervetulleita. =)
pisamainen@hotmail.com

Yksi ikäloppu lisää :wave:

Ikää itselläni on piirun alle 35, lapsia on 5, iältään 15,12,11,7 ja 4kk:n ikäinen iltatähti =) Asustellaan Leinolassa.

Olisi kiva saada seuraa, vaikka vaunuilemaan, päiväkaffille, tai miksei iltakaffille, jumpalle tai iltakävelyille ilman lapsia. Jos asut lähistöllä ja olet seuran puutteessa, laitahan yksityisviestiä tai meilaa cosmic@netti.fi

täällä olis äippä 19 ja tyttö 3kk, isukki 21v. atalassa asutaan ja mamma seuraa muista nuorista äideistä kaipaisin lähialueilta :) :wave: ! mailia voi laittaa osoitteeseen sadepisara1986@luukku.com

Heips!

Täällä Tampereen lähikunnasta, Lempäälästä, äiti 33v. ja poika 1v6kk.
Hoitovapaalla ollaan ja päivisin kaipailisin lenkkeily-,puisto- tai kahvitteluseuraa, mielellään näistä muista "ikälopuista", vm-70-luku ,äideistä.
Kirjoitttele, niin tutustutaan! :)
Osoitteeni mami72@luukku.com

34-äiti - vielä kotosalla 1v 3 kk ikäisen pojanvesselin kanssa. Asustellaan Palvaannniemessä (koska kaikki kyselevät missä se on niin Messukylän ja Järvensivun vieressä ;) Ottakaa toki yhteyttä! raunihan@yahoo.com

Yhteistyössä