V "vieras" Vieras 30.03.2013 #4 Olen opiskellut TAKK:n kautta. Tosin kyseisessä oppilaitoksessa kävin vain kerran 10 kk:n opintojen aikana.
Olen opiskellut TAKK:n kautta. Tosin kyseisessä oppilaitoksessa kävin vain kerran 10 kk:n opintojen aikana.