Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi tuota kysyt?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:meeppäs kattoon vts sillä ympäri tre rivareita
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kyllähän niitä rivareita löytyy tampereelta vähän joka puolelta!
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kyllähän niitä rivareita löytyy tampereelta vähän joka puolelta!
Varmaan joo löytyy, mut mulla menee hermo kun käyn noista lafkoista katsoon kohteita. Kun niis kestää ikä ja terveys klikatessa jokaisen auki. Ja selvitellessä missä sekin nyt on :/
Kun kuitenkin tietyt kaupunginosat on poissuljettuja vaihtoehtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kyllähän niitä rivareita löytyy tampereelta vähän joka puolelta!
Varmaan joo löytyy, mut mulla menee hermo kun käyn noista lafkoista katsoon kohteita. Kun niis kestää ikä ja terveys klikatessa jokaisen auki. Ja selvitellessä missä sekin nyt on :/
Ite ainakin tiedän ihmisiä, jotka asuu vuokralla hervannassa, linnainmaalla, atalassa, pappilassa, lentävänniemessä, tesomalla, pohtolassa ja kämmenniemessä. Eri vuokranantajilla tosin.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kyllähän niitä rivareita löytyy tampereelta vähän joka puolelta!
Ite ainakin tiedän ihmisiä, jotka asuu vuokralla hervannassa, linnainmaalla, atalassa, pappilassa, lentävänniemessä, tesomalla, pohtolassa ja kämmenniemessä. Eri vuokranantajilla tosin.
Musta tuntuu että ne kaikki rivarit löytyy just noilta alueilta :/
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Me asuttiin hetki VVO:n vuokrarivarissa Annalassa kunnes just muutettiin siitä pois, hinta-laatusuhteeltaan VVO taitaa olla kaikista kallein. Tampereen vuokra-asunnoista ainakin Nekalassa olevat rivarit on huonomaineisia spurgutaloja, muista en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kyllähän niitä rivareita löytyy tampereelta vähän joka puolelta!
Musta tuntuu että ne kaikki rivarit löytyy just noilta alueilta :/
No miltä alueilta sit oo aatellu hakee? Noista moni palveluiden kannalta tosi ihanteellisia, ja muutenkin viihtyisiä paikkoja, tosin onhan makuja erilaisia, yks tykkää yhdestä, toinen toisesta....
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:VTS velottaa ainakin uusista kämpistä korkeeta vuokraa (meil oli 10 euroa neliö) + sitten vesimittarimaksut päälle, mitkä on varmasti isot 5 hengen perheellä.
Meillä jää muuten vesimaksut alle tavalliset kuukasimaksujen, maksetaan kulutuksen mukaan ja tosiaan se 5 hlöä ja kestojen pesua joka toinen päivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ei taida noilla kilometreillä olla ku jotain kissanmaan spugetaloja tarjolla :/
mutta bussithan kulkee, miksi ei kauempaakin siis asuntoa?
4 kilsaa on aikas tiukka vaatimus, omakotitaloja löytyy enemmän, mutta rivareita vähemmän. Kaupungin laita on vähän suhteellinen juttu.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ajattelin max 4 kilsaa keskustasta.
Meillä ei ole autoa, joten ei tahdota minnekään kaupungin laidalle.
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Nyt mua alkoi hirveästi kiinnostaa noi Kämmenniemet vuokra-asunnot :|
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Nyt mua alkoi hirveästi kiinnostaa noi Kämmenniemet vuokra-asunnot :|