TAMPERELAINEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Nyt mua alkoi hirveästi kiinnostaa noi Kämmenniemet vuokra-asunnot :|

Tänne vaan, ihana paikka asua!! :D Vapaanakin olis meiän naapurista yks kolmio tossa.... =)

:D No sähän voit sitten kertoa mulle vähän niistä asunnoista yms =)

Mä en ole Kämmenniemessä käynyt muuta kuin kaupassa, appivanhemmat asuu Terälahdessa :D

No mitäs haluat tietää? Meillä kun kokemusta täällä kahdesta taloyhtiöstä, ja täällä siis kolme kaikenkaikkiaan on vuokrayhtiöitä. asuttiin alkuunsa niissä 2004 valmistuneissa, mutta muutettiin hiukan isompaan tähän tien toiselle puolelle. Ja nyt kyllä tästä tykätään enemmän, kun on yks tasonen asunto...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
No mitäs haluat tietää? Meillä kun kokemusta täällä kahdesta taloyhtiöstä, ja täällä siis kolme kaikenkaikkiaan on vuokrayhtiöitä. asuttiin alkuunsa niissä 2004 valmistuneissa, mutta muutettiin hiukan isompaan tähän tien toiselle puolelle. Ja nyt kyllä tästä tykätään enemmän, kun on yks tasonen asunto...

Onko ne kuinka rauhallisia? Asuuko paljon lapsiperheitä?

Missäs siinä on päiväkodit+eskarit, tiedätkö yhtään?

Laitoin piruuttani miehelle viestin, että jospa muutettais vuokralle kämmenniemeen kunnes saadaan oma talo, ja sehän vastas että ei ollenkaan huono idea :ashamed: :xmas:

Lensin pihalle koko palstalta ja tökkii, joten vastaan harmaana nyt...

Mä pidän tätä paikkaa super rauhallisena, todellakin. Lapsiperheitä asuu paljon, tänne rakennetaan paljon omakotitaloja, joissa tosiaan pienten lasten perheitä. Nää kaikki vuokratalot on tässä yhdessä rykelmässä, ja tästä matkaa päiväkodille ja kouluun (ovat vierekkäin) on noin puol kilometriä. Samoin kuin hyvään lähikauppaan, Saleen. oikein muutahan täällä ei sit olekaan, paitsi tietty terveysasema ja neuvolat, niin ja apteekki, jotka tossa kaupan vieressä. Eli kämmenniemen palveluihin ei pitkä matka, tonne "ihmisten ilmoille" sitten noin 10km. Busseja kulkee harvakseltaan, mikä on huono, jos niiden varassa on, ettei oo autoo käytössä.

Mä tykkään tosiaan ihan älyttömästi asua täällä, kaikki on mukavaa, paikka ym. ja päiväkodissa ihana henkilökunta, samoin koululla sen mitä oon pojan kautta tutustunut muutamaan opeen jne. Ja kivoja ihmisiä muutenkin. Pois en muuttas, onneks saatiin isompi asunto, muuten ois voinu olla muutto pois lähellä... :(

Yhteistyössä