Tamperelaiset Hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tampereelleko??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tällainen löytyi, mutta on kyllä hirmuisen kallis!

http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/main/showrental.action?id=158592

Joo toi on kaikkein kallein taloyhtiö täällä. Itekin siinä asuttiin. Kannattaa seurata mm. AVO-asuntojen tarjontaa (asuntoyhtiö siis), niillä noi uusimmat vuokrakohteet, ja edullisimmat vuokrat. Meillä itsellä VTS:ltä asunto, samalta siis kuin tuo linkittämäs asunto on.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tällainen löytyi, mutta on kyllä hirmuisen kallis!

http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/main/showrental.action?id=158592

Joo toi on kaikkein kallein taloyhtiö täällä. Itekin siinä asuttiin. Kannattaa seurata mm. AVO-asuntojen tarjontaa (asuntoyhtiö siis), niillä noi uusimmat vuokrakohteet, ja edullisimmat vuokrat. Meillä itsellä VTS:ltä asunto, samalta siis kuin tuo linkittämäs asunto on.

Joo, pitää alkaa suunnittelemaan :) Katseleen töitä ja sitten asuntoja... Toisaalta on haikea muuttaa täältä pois, koska meidän molempien vanhemmat asuu täällä, ja kesä täällä on niin ainut laatuinen ja on tottunutt asumaan täällä. Mutta kyllähän sitä elämää pitää alkaa suunnittelemaan eteenpäin :)

Niemi ja Kämmenniemi ovat ihan eri puolilla Näsijärveä. Niemeen eli Lielahden kylkeen eli Lentävänniemen viereen ollaan kyllä kaavoittamassa isoa asuntoaluetta, mutta se on ihan eri puolella Tamperetta kuin Kämmenniemi.

Kämmenniemen suuntaan ollaan myös kaavoittamassa asutusta, mutta sekin tosiaan Aitolahden/Sorilan suuntaan, josta on vielä reippaasti matkaa Kämmenniemeen.

Alkuperäinen kirjoittaja tamperelainen:
Niemi ja Kämmenniemi ovat ihan eri puolilla Näsijärveä. Niemeen eli Lielahden kylkeen eli Lentävänniemen viereen ollaan kyllä kaavoittamassa isoa asuntoaluetta, mutta se on ihan eri puolella Tamperetta kuin Kämmenniemi.

Kämmenniemen suuntaan ollaan myös kaavoittamassa asutusta, mutta sekin tosiaan Aitolahden/Sorilan suuntaan, josta on vielä reippaasti matkaa Kämmenniemeen.

uups. Juu, Nurmihan se on, mä sotkin. ehkä mun pitää pidättäytyä kommentoimasta asioita, jotka liittyvät Teiskoon tai vanhaan Pirkkalaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tamperelainen:

uups. Juu, Nurmihan se on, mä sotkin. ehkä mun pitää pidättäytyä kommentoimasta asioita, jotka liittyvät Teiskoon tai vanhaan Pirkkalaan :)

Mäkin aatteklin, et viestissä tarkotit tota Nurmia, et oot vaan jotenkin kirjottanu väärin... :whistle: Kun tosiaan sille alueelle ollaan asutusta kaavoittamassa reilustikin, mut se tosiaan oon siinä Sorilan nurkilla.

Yhteistyössä