Tampoonista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko teillä joskus tampoonin kanssa ongelma, että huomaa jossain vaiheessa, että tampooni on luistanut melkein ulos. Siis on sillain pää näkyvissä jo. En tiedä miksi mulla käy näin välillä, joskus useinkin. Ehkä en saa työnnettyä sitä riittävän syvälle? Vai luisuuko se muuten sieltä?

Olisiko kuukuppi parempi vaihtoehto? Se ei luista paikaltaan, eihän?

Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
Ei ole kokemuksia tamponista, mut kuppi on kyllä oiva keksintö eikä varmasti luisu minnekään, välillä saa kaksin käsin kiskoa että saa pois :laugh:

Olen jotenkin epäileväinen sen koko kupin suhteen. Vakuuta mut! :D Kuinka pitkä vaihtoväli? Montako kuppia pitää omistaa, että pärjää? Kauanko yksi kupi kestää? jne.

No enpä mä osaa ketään vakuuttaa, se on vaan koitettava ja todettava itse.
Vaihtoväli riippuu aivan ihmisestä, jotkut antaa mennä ihan melkein täyteen, toiset tyhjentää joka vessakäynnillä. Mutta monen monta tuntia pystyy olemaan ilman vessassa käyntiä.
Mulla vaan yksi kuppi toistaiseksi, ei kai niitä useampia tarvitse?
Mutta isoin plussa on se, että et edes muista että on menkat, eikä vituta oikeastaan laisinkaan kun ne alkaa.
Alussa oli mullakin epävarmuutta sen vuotamattomuudesta ohi, mutta kyllä se vaan toimii kun junan vessa =)
Niin, ja yöllä voit pyöriä miten haluat, voi koittaa myös vaikka päällään seisomista :laugh:
ja lisää plussia: jos olet vessassa missä ei ole roskista, niin ei tule hätäpaniikkia että mihin sen siteen laittaisi

Yhteistyössä