Tän erillistalon plussat ja miinukset! Kiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Järkyttävän pieni talo! varsinki ku noin vähän neliöitä on ägetty kahteen kerrokseen. En haluais asua noin ahtaasti, pienissä huoneissa..pieni pihakin. Tuohon hintaan pitäis olla kivitasot..

Taitaa "..." asua muualla kuin pk-seudulla? Meillä on 80m2 kahdessa kerroksessa. :D

Sama hymyilytti. Oikein kivaa asumista pääkaupunkiseutulaisittain jos on 120 neliötä uudehkossa erillistalossa. Isoja pihoja täältä löytyy lähinnä vanhoilta korttelikaava-alueilta, mutta niitäkin lohkottu paljon pienemmiksi tonteiksi.

Miinus on tietysti suora sähkölämmitys. Nissas on kai ok alue, mutta missä lapset käy siellä koulunsa? Jos Hakunilassa niin jättäisin ehkä väliin :)

miinusta on aina tuo sähkölämmitys. On kallis lämmitysmuoto, 3 henkilön arviokulut on olleet 230 € /kk, meillä kaukalämpö ja 3 henkilö sähkökulut 3 kk välein on reilu 120 e

Liian pieni keittiö, osa kaapistot aukeaa ns, päällekäin, ja taso tilaa on aika vähän minun omaan makuuni. myös vessa oli aika pienen oloinen.
suihkutila oli minun mielestä aika kehno,halvan näköinen verrattuna siihen miltä muualta talosta näyttää.

Tykkään asunnon väri ja materiaalia valinnoista, melkein muuten ostaisin itse mutta sähkölämmitys olisi se ehdoton ei.

Onhan talossa varaava takka, koneellinen ilmanvaihto lämmöntalteenotolla ja mikä estää laittamasta ilmalämpöpumppua.

Koulut ovat Sotungissa. Siellä on koulut ykkösestä ysiin ja lukio

Juuri sopiva olis meille.
Rauhallinen alue. Bussipysäkki lähellä ja kauppa. Okei se on alepa, mutta olen itse saannut ruoat sieltä 2vuotta. Ostarille 1.4km ja siinä on kaikki palvelut. Suosittelen :)

[QUOTE="vieras";24743914]Mitä mieltä olette hinnasta? Onko ok?[/QUOTE]

En ihan tunne alueen hintatsoa, mutta äkkisletään tuntuisi olevan ottaen huomioon rakennusvuoden ja asumismuodon.

Hmmm...pitäiskö lähteä kattomaan :D

[QUOTE="vieras";24743786]Sama hymyilytti. Oikein kivaa asumista pääkaupunkiseutulaisittain jos on 120 neliötä uudehkossa erillistalossa. Isoja pihoja täältä löytyy lähinnä vanhoilta korttelikaava-alueilta, mutta niitäkin lohkottu paljon pienemmiksi tonteiksi.

Miinus on tietysti suora sähkölämmitys. Nissas on kai ok alue, mutta missä lapset käy siellä koulunsa? Jos Hakunilassa niin jättäisin ehkä väliin :)[/QUOTE]

MITÄ VIKAA ON HAKUNILAN KOULUSSA?!
itse kävin 1-9 kouluni siellä. Ja lukion Sotungissa.
JA siis tossa Nissaksen vieressä on ala-aste. yläaste ja lukio. MAtklaa ehkä 500 metriä.

on vikana??? Hinta on nimittäin noin uudeksi taloksi neliöt ja varustelu huomioiden aika halpa ollakseen pk-seudulla. Eli joku mättää! Veikkaan sen olevan alue. vai onko ihan vieressä iso tie? Se pudottaa helposti hinnasta tosi reilusti.

Kauniit pinnat kerrankin!
Hoidetun oloinen sisältä ja ulkoa.
Alueesta ja hinnasta en sano mitään, kun en tiedä.
Pohjapiirustusta en jaksa tutkia tarkkaan, mutta taitaa olla pienehköt makuuhuoneet. Mutta siis ymmärrän, että pk-seudulla pitää jostain tinkiä.

[QUOTE="vieras";24744311]on vikana??? Hinta on nimittäin noin uudeksi taloksi neliöt ja varustelu huomioiden aika halpa ollakseen pk-seudulla. Eli joku mättää! Veikkaan sen olevan alue. vai onko ihan vieressä iso tie? Se pudottaa helposti hinnasta tosi reilusti.[/QUOTE]

Kartasta katsottuna ei näy isoja teitä ihan lähellä ja tuo katukin on päättyvä ja vieressä vihreää. Onko siihen kaavoitettu jotain??
En tunne aluetta, en hintatasoa.

Ei ole eteen kaavoitettu mitään. Alue on valmis. Lähellä ei ole isoa tietä, kyseessä on päättyvä katu ja edessä metsää ja muita taloja. Hintataso on kohdillaan, tätä luokkaa se on Nissaksessa.

Valoisa asunto, kivan kokoinen, keittiö oli minusta hyvä, samoin kodinhoitohuone. Ihana, iso piha, johon pääsisi istuttamaan vaikka mitä. Ja hinta on mielestäni kohdillaan. Tosin tuon alueen hintatietoja en tiedä, mutta Espoossa omastamme 86 rakennetusta ja yli 20 neliötä pienemmästä asunnosta saisi saman summan.

Melkein tekisi mieli itse lähteä muuttamaan, muttei kuitenkaan, täällä on lasten kaverit ja koulut.

Tykkään. Pinnatkin oli aika pitkälti mun makuun ja pohja hyvä. En pidä ahtaan oloisena.
Aluetta sen enemmin tuntematta pidän hintaa vähintäänkin kohtuullisena.

Tuossa talossa pahin vika on se, että se on aivan väärällä alueella. Asunnossa 3 tärkeintä asiaa ovat sijainti, sijainti ja sijainti. Tuo on Vantaan halvinta aluetta eli Itä-Hakkilaa. Vaikkakin joku saa kiksit puhuessaan Nissaksesta. Ja vain puhuakseen, koska Itä-Hakkila kuullostaa niin kamalalta.

Itse en ostaisi tuolta alueelta yhtään mitään yhtään millään rahalla.

kiitos! PK-seudulla sijainti on se mikä maksaa.

Tuossa talossa pahin vika on se, että se on aivan väärällä alueella. Asunnossa 3 tärkeintä asiaa ovat sijainti, sijainti ja sijainti. Tuo on Vantaan halvinta aluetta eli Itä-Hakkilaa. Vaikkakin joku saa kiksit puhuessaan Nissaksesta. Ja vain puhuakseen, koska Itä-Hakkila kuullostaa niin kamalalta.

Itse en ostaisi tuolta alueelta yhtään mitään yhtään millään rahalla.

Yhteistyössä