Silloin kun menin töihin, niin päällikkö mainitsi mm. että jos tämä paikka ei tunnukaan tarpeeksi haastavalta tai jotain, niin on mahdollista siirtyä firman sisällä toiseen paikkaan. No, olin kesän muualla töissä, ja työ siellä on monipuolisempaa ja mielenkiintoisempaa kuin omassa paikassa, ja työmatkat ja -ajat miljoona kertaa paremmat. Palattuani omaan paikkaan sieltä kesäpaikasta soittivat, että heiltä on lähdössä yksi työntekijä, haluaisinko heille. Mietin asiaa joka kantilta, ja kyllä, kyllä minä haluan sinne. Kerroin päällikölle, joka ei tietenkään ollut onnellinen koska siihen missä mä nyt oon on vaikea saada ketään. Sit se oli soittanut sille kesäpaikan emännälle, haukkunu sen lyttyyn ja sanonut, että hän laittaa sen mun paikan hakuun sitten kun ehtii
Ens kuun alussa sieltä kesäpaikasta se työntekijä lähtee, ja ovat kusessa jos eivät saa siihen ketään... Alko kyllä niin ketuttamaan! Ymmärrän kyllä, jos on vaikea saada työntekijää, mut toisaalta, se ei oo mun ongelma. Jos mä en nyt pääse vaihtamaan, niin taidan etsiä uuden työpaikan ja häipyä koko firmasta :kieh: