V
vierailija
Vieras
Se on enemmän kuin vuodessa syntyy suomalaisia lapsia...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005907565.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005907565.html
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mut ku, mut ku...Vieläkö joku kehtaa väittää ettei tämä ole uhka ja etteikö tämä väistämättä johda suomalaisten sukupuuttoon?
Suuri mahdollisuus kusta omiin housuihin.Mut ku, mut ku...öö, mites se meni...
ai juu, niin: tämä on SUURI mahdollisuus!
Yhtä uhanalainen kuin Saimaan norppa tai ahma...Vieläkö joku kehtaa väittää ettei tämä ole uhka ja etteikö tämä väistämättä johda suomalaisten sukupuuttoon?
Jos Suomi olisi ihmiskunnan pienoismalli niin suomalaisia olisi 3.500.Yhtä uhanalainen kuin Saimaan norppa tai ahma...
Perheenjäsen voi olla myös aikaisemmin Suomeen muuttanut mamu. Ihan vaan vinkkinäMaahanmuutto Suomeen on jatkunut viime vuosina Migrin mukaan vilkkaana. Esimerkiksi tänä vuonna virastoon on saapunut yli 56 000 oleskelulupahakemusta, joiden yleisin peruste on joko perheenjäsen tai työnteko Suomessa.
Voi pyhä sylvi, kyllä on suvakit olleet ahkeria, tuskinpa näille edes puolelle työpaikka on se juttu![]()
Perheenjäsen voi olla myös aikaisemmin Suomeen muuttanut mamu. Ihan vaan vinkkinä
Muutama vuosi sitten työperusteisia oleskelulupia oli kaikista hakemuksista noin 20 prossaa ja tuskinpa se siitä paljon on muuttunut.Maahanmuutto Suomeen on jatkunut viime vuosina Migrin mukaan vilkkaana. Esimerkiksi tänä vuonna virastoon on saapunut yli 56 000 oleskelulupahakemusta, joiden yleisin peruste on joko perheenjäsen tai työnteko Suomessa.
Voi pyhä sylvi, kyllä on suvakit olleet ahkeria, tuskinpa näille edes puolelle työpaikka on se juttu![]()
Aika moni ja se tietää rahaa suvakeille.Monikohan näistä hakemuksista on pyörimässä toista ja kolmatta kertaa?
Miksi kannattaisi osata?Nyt kannattais taas osata erottaa maahanmuuttajat ja turvapaikanhakijat toisistaan
Aika monetkin kehtaa väittää noin ja sitten on niitä joiden mielestä se vaan on hyvä asia, että rodut sekoittuu ja että syntyy uusia rotuja ja vanhat häviää pois.Vieläkö joku kehtaa väittää ettei tämä ole uhka ja etteikö tämä väistämättä johda suomalaisten sukupuuttoon?
Aika monetkin kehtaa väittää noin ja sitten on niitä joiden mielestä se vaan on hyvä asia, että rodut sekoittuu ja että syntyy uusia rotuja ja vanhat häviää pois.
Itse en taas näe siinä mitään terveellistä, että puoliväkisin sekoitellaan rotuja ihmisten kesken joista toiset osapuolet tulevat tänne suvuista missä on menty serkkujen tai setien kanssa naimisiin.
Niin eli mistä sä katsoit keitä ne hakijat ovat ja tottakai mä puhun ''tuolleen'' koska niin mulle on sanottu, ihmisten taholta jotka kannattavat tuota asiaa.Just tän takia pitää erottaa asiat mistä puhutaan. Noista hakemuksista iso määrä on opiskelijoita tai työntekijöitä jotka tulee lyhyeksi ajaksi suomeen. Ja sä puhut tuollaisia
Niin eli mistä sä katsoit keitä ne hakijat ovat ja tottakai mä puhun ''tuolleen'' koska niin mulle on sanottu, ihmisten taholta jotka kannattavat tuota asiaa.
Luulisi että juuri pienessä ja vähäväkisessä Suomen maassa olisi naitu sukulaisia...Aika monetkin kehtaa väittää noin ja sitten on niitä joiden mielestä se vaan on hyvä asia, että rodut sekoittuu ja että syntyy uusia rotuja ja vanhat häviää pois.
Itse en taas näe siinä mitään terveellistä, että puoliväkisin sekoitellaan rotuja ihmisten kesken joista toiset osapuolet tulevat tänne suvuista missä on menty serkkujen tai setien kanssa naimisiin.
nostakaa aurinkolasit hetkeksi otsalle, ei niitä talvella tarvi kuitenkaan.Ei tarvitse olla kummoinen idiootti tajutakseen että Helsinkiin nämä kaikki tulevat. Ystävä tuli käymään muualta ja ihmetteli kuinka hemmetin paljon tällä alueella on mamuja. Emmekä edes asu idässä. Niin ne valtaavat kaikki alueet. Koulussa on pian puolet mamuja, epävirallisesti koko alueella myös ellei jopa yli. Me maksamme kaikkien näiden sukulaisten kumminkaimojen vedenkäytön yms tässä jo muutenkin ylikalliissa asunnossamme. Ja lisää tulee. Tosi kivaa. Kiitti vitusti.
Tuskin.Voit vaikka yllättyä
On ja se ei ole milloinkaan hyvä asia. Tunnen perheen jossa vanhemmat olivat ensimmäisiä serkkuja, lapsia syntyi 4 ja vain 1 oli terve, muilla oli kehitysvammaa, skitsofreniaa jne...Luulisi että juuri pienessä ja vähäväkisessä Suomen maassa olisi naitu sukulaisia...
Tuskin.
On ja se ei ole milloinkaan hyvä asia. Tunnen perheen jossa vanhemmat olivat ensimmäisiä serkkuja, lapsia syntyi 4 ja vain 1 oli terve, muilla oli kehitysvammaa, skitsofreniaa jne...