Tänä yönä ei sit varmaan nukuta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja T. Jasun äiti:
Kiva, saadaan lisää Jasuja : ) Hyvän nimen valitsette oli se sit mikä vain, pääasia että te itse pidätte siittä. Kyl meilläkin oli osittain hieman ihmettelijöitä lähipiirissä ton nimen suhteen, mut eipä mikään muu nimi oli hälle sopinut : ) Jospa ne Jasut sais joskus nimipäivänkin...

No eihän me mitään huonoja nimiä valita ;) Voi olla että moni ihmettelee Jasu nimeä koska se kuulostaa enemmänkin lempinimeltä, mutta hyvä nimi se on =) Ja toivottavasti poju näyttää Jasulta :p Tai sit se onkin tyttö ja mä olen turhaan miettiny pääni puhki pojan nimien kanssa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Onnea huomiselle =)

Mäkin tahdon huomenna nähdä tän vauvan... en jaksa enään olla tälläinen köntys :ashamed:
Esikoisesta lähdettiin "tänä päivänä" eli 39+2 sairaalaan, tosin syntyi vasta 39+6

Toivottavasti pääset pian mahasta eroon ja saat vauvan syliin. Olen lukenut täällä että sulla on niitä supistuksia ollu ja olen jännittäny sinun puolesta että milloinhan se lähtö tulee :D Mulla nyt viikot 39+1 ja olen iloinen ettei tarvii kärsiä yliaikaisena :ashamed: Tsemppiä sinullekin loppu odotukseen!

Joo supistuksia tulee ja menee päivittäin. Olen jo luopunut toivosta että ne mitään merkitsee. Ja kun positiivisesti ajattelee niin viimestään 3 viikon päästä pääsen käynnistykseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
:hug: :hug: Mistähän sulle sais vähän unta, vaan eipä tuossa taida auttaa oikein mikään. Kauheesti nyt tsemejä tätäkin kautta, muakin ihan jännittää taas kun ajattelen.

Tuu lyömään mua kalikalla päähän :D Sillain varmasti tulis uni :p

Mitäs jos lähdettäis lenkille sinne teidän kivaan maastoon, juostais mäkeä ylös ja alas? :D Tuliskohan sit uni...

Voipi olla että vauva syntyis ennen sitä jos mä lähtisin juoksee tuota mäkee taas ylös alas :laugh: ei kerkeis paljoa nukkua!

Äh, no unohdetaan sekin sitten :D

Onnea matkaan.

Mäkään nukkunu yhtään ennen sektiota. Kovasti yritin, mut luin sit vauvakirjaa lopun yön, kun en muuta keksinyt. Arvaa vaan muistinko mitään jälkikäteen;) Et jos lukea meinaa, ni vaik romaania mieluummin suosittelen.

Ihan sama oikeesti. Sektion jälkeen ollaan osastolla n. viis päivää ja siellä tuskin saa nukuttua, et väsy sitä on kuitenki. Toisaalta ku perhe huoneeseen ei pääse, ni mies sit on levänny ja voi antaa sun nukkua rauhassa päikkyjä ku tuut kotiin.

Kiva, saadaan lisää Jasuja : ) Hyvän nimen valitsette oli se sit mikä vain, pääasia että te itse pidätte siittä. Kyl meilläkin oli osittain hieman ihmettelijöitä lähipiirissä ton nimen suhteen, mut eipä mikään muu nimi oli hälle sopinut : ) Jospa ne Jasut sais joskus nimipäivänkin...

No eihän me mitään huonoja nimiä valita ;) Voi olla että moni ihmettelee Jasu nimeä koska se kuulostaa enemmänkin lempinimeltä, mutta hyvä nimi se on =) Ja toivottavasti poju näyttää Jasulta :p Tai sit se onkin tyttö ja mä olen turhaan miettiny pääni puhki pojan nimien kanssa :laugh:

Niin meillä etenkin iäkkäät sukulaiset eivät olleet nimen kanssa aivan sinut heti ja juurikin toi et luulivat et se on lempinimi..Mut ristiäisten jälkeen ei enää kukaan puhunut mitään negatiivista.. Meillä poika on kyllä ihan Jasun näköinen : ) semmoinen villiviikari luonteeltaankin ; ) Joona meillä oli toisena vaihtoehtona vahvimmilla, mut ei se olis ollenkaan sopinut hälle..

Toivotaan et saat edes hieman nukuttua, ja tuuhan kertoon sit kun kerkeet et oliko se Jasun näköinen : D

]

Niin meillä etenkin iäkkäät sukulaiset eivät olleet nimen kanssa aivan sinut heti ja juurikin toi et luulivat et se on lempinimi..Mut ristiäisten jälkeen ei enää kukaan puhunut mitään negatiivista.. Meillä poika on kyllä ihan Jasun näköinen : ) semmoinen villiviikari luonteeltaankin ; ) Joona meillä oli toisena vaihtoehtona vahvimmilla, mut ei se olis ollenkaan sopinut hälle..

Toivotaan et saat edes hieman nukuttua, ja tuuhan kertoon sit kun kerkeet et oliko se Jasun näköinen : D

Juu tulen kertomaan :)
Mä ehdotin miehelle kanssa tuota Joonaa, mutta ei se sitä halunnu ku sen veli on Joonas ja sen eksän pikkuveli oli Joona :kieh: Mut aika jännä että meillä on ollu samat nimet mielessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Joo supistuksia tulee ja menee päivittäin. Olen jo luopunut toivosta että ne mitään merkitsee. Ja kun positiivisesti ajattelee niin viimestään 3 viikon päästä pääsen käynnistykseen =)

Niin kyllä se sieltä ulos tulee, ei ne onneksi sinne jää :) Mutta toivotaan nyt että se haluaa tulla sieltä ennen käynnistystä.

]

Juu tulen kertomaan :)
Mä ehdotin miehelle kanssa tuota Joonaa, mutta ei se sitä halunnu ku sen veli on Joonas ja sen eksän pikkuveli oli Joona :kieh: Mut aika jännä että meillä on ollu samat nimet mielessä :D

No onpas tosiaan hauska sattuma : )

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Onnea ja vielä enemmän onnea lapsen syntymäpäivään. Koita saada levättyä silti vaikka jännittääkin, että jaksat sitten pikkusen kanssa.

Yritän levätä.. Mutta tällä hetkellä ei ainakaan väsytä yhtään.. Johan tässä olis 6 tunnin päästä herätys :D Täytyy varmaan alkaa kattoo tota tylsää leffaa niin voipi olla että nukahtaisinkin, niin kuin yleensä käy jos leffa on tylsä :D

meen torstaina ihan muuhun leikkaukseen ja nappasivat lekurissa unitabletin mukaan ja sanoivat että kunnon yöunet pitis nukkua, että kestää nukutuksen paremmin ja virkoo helpommin.

Tääl joutu vajaa 5v meneen laitokselle yöksi ennen sectiota ja eihän siellä sit pystynytkään nukkuun kunnolla.

Onnea matkaan!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei pelottais:
Neljän luomun alatie synnytyksen jälkeen ttehty sektio. Eipä tuo jännittäisi kun tietää kuin menee, alatiesynnytyksestä voi tulla vaikka sektio.

Ei muakaan toisen sektion kohdalla jännittäny koska eka leikkaus meni hyvin ja puudutus ei sattunu. Toisen kohdalla se puudutus sattui ihan ketusti :ashamed: ja siks mua jännittää niin kovasti :(

VOII!!!! Mulla esikoinen synty sektiolla 2kk sitten ja muistan ELÄVÄSTI tuon edeltävän yön. Ei siinä nukuttu pahemmin :D

Onnea tosi paljon huomiseen! :heart: :heart: :heart: