tänään aion soittaa sosiaalitoimeen/lapsen lääkärille,mulle riittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti

Vieras
lapselle on paljon ongelmia joihin ei näy tulevan muutosta(mm.adhd) mikään ei suju, ei edes se että pesisi ne hampaat. olenkin lopen kyllästynyt näihin aamuihin,mun täytyy hoitaa nää jatkossa aina,aina. no lapsi on ny 5,5vuotta lähtenyt aamuisin,samt rutiinit ollut aina. mutta sama härdelli aina. mä en vaan jaksa enään. ihan ku olis ikuinen 1,5v mutta isommassa koossa. järkihän sillä pitäs toki pelata niinku ikäisillään,vaan missään se ei näy.niin rasittavaa, ja niinku sitä odotti että kun lapsi on koulu-ikäinen niin sit on helppoa, katin viikset tuon kanssa ei varmaan tule koskaan sitä helppoa päivää.

joka aamu,joka aamu,mä en halua elää näin vielä vuosia.

haukkukaa vaan paskaksi,mutta kai minunkin pitäisi voida olla joskus onnellinen?

Kunnioitettavaa! Nykyisinhän on oikeastaan päin vastoin, kun vanhemmat taistelevat kynsin hampain sitä vastaan, että lapsi ohjattaisiin mihinkään tutkimuksiin apua saamaan.

Olen itse työssäni kiitollinen jokaisesta vanhemmasta joka myöntää lapsensa ongelmat ajoissa!

[QUOTE="kasvattaja";28130205]Kunnioitettavaa! Nykyisinhän on oikeastaan päin vastoin, kun vanhemmat taistelevat kynsin hampain sitä vastaan, että lapsi ohjattaisiin mihinkään tutkimuksiin apua saamaan.

Olen itse työssäni kiitollinen jokaisesta vanhemmasta joka myöntää lapsensa ongelmat ajoissa![/QUOTE]

Käsitin asian niin, että ap antaa lapsen pois? Lapsellahan on diagnoosi, joten oletettavasti tukitoimia on jo myös.

Ehkä selviäisit pienemmällä stressillä, jos opettelisit sulkemaan korvasi huudolta ja muuttaisit asennettasi? Sillä minä selvisin pahimmasta as-lapseni kanssa ja vaikka yhä edelleen vaikeita hetkiä tulee, on täysin hallittavissa oleva ihana poika nyt 7-vuotiaana. 5,5-vuotiaana ns. 'normaali' (käsitykseni normaalista voi poiketa sinun käsityksestäsi) lapsikin voi olla hankala. Laitapas tänne lista niistä kohdista teidän aamussa, jotka koet erityisen vaikeiksi. Ehkäpä voimme antaa vinkkejä, miten selviät tilanteesta toisenlaisella asenteella.

Yhteistyössä