Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tötterö:Miepä oon ostanu mäyriksen ja pari pakettia Tenoja kerralla.Mäyriksen join ite,äetille mäni Tenat.On se myyjä ja kanssaihmiset arvellu varmaan et eka se vetää noi bisset ja sit kuseksii housuun.Ja oli muuten alakoululainen poikanikin mukana.Hyi miuta!
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alanko laskemaan kuinka moni ei o lukenu koko ketjuu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Varmaan mun ennätys, paljon vastauksia lyhyessä ajassa... Jutun pointti oli et ostin elämäni ekan kaljakorin ja sekin menee lahjukseks.
![]()
No hitto, olisit tehnyt ilmoituksen itsestäsi. Minä kannoin korteni kekoon ja kehaisin myös meneväni tänään alkoon. Pitää vain pakata tuo meidän yksivuotias mukaan, sillä muuten en paheksuvia katseita varmaan saa tarpeeksi :snotty:
Täytyy varmaan soittaa sossuun ja kysyy et hakeeko ton tytön pois nyt vai heti.
Oli pakko kerranki tehä tämmönen jeesusteluavaus ja itte kun olin nyt hyvä kohde niin otetaan ilo irti
![]()
Hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaset. Kumpikohan mä oon ku mulla aianki on hauskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Varmaan mun ennätys, paljon vastauksia lyhyessä ajassa... Jutun pointti oli et ostin elämäni ekan kaljakorin ja sekin menee lahjukseks.
![]()
No hitto, olisit tehnyt ilmoituksen itsestäsi. Minä kannoin korteni kekoon ja kehaisin myös meneväni tänään alkoon. Pitää vain pakata tuo meidän yksivuotias mukaan, sillä muuten en paheksuvia katseita varmaan saa tarpeeksi :snotty:
Täytyy varmaan soittaa sossuun ja kysyy et hakeeko ton tytön pois nyt vai heti.
Oli pakko kerranki tehä tämmönen jeesusteluavaus ja itte kun olin nyt hyvä kohde niin otetaan ilo irti
![]()
Hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaset. Kumpikohan mä oon ku mulla aianki on hauskaa.
Täytyyhän sitä ottaa kun ilmaiseksi annetaan:snotty: Luulen kuuluvani jälkimmäiseen kategoriaan, mulla on usein niin hauskaa, että huomaan naureskelevani ääneen :ashamed: Yleensä juuri jossain missä on paljon ihmisiä ympärillä. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja badass:ai kamala :'(
ja turha yrittää kenenkään keksiä mitää typeriä selityksiä tälle et ne kaljat olis muka tupareihin tai talkooporukalle tms,sairasta :'(
On aivan kamalaa, kyl teki mieli soittaa jo johonki.
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:No voi kyynel! :headwall: On ne naapurin mammat varmaa vetäny täälläki sumpit väärään kurkkuun, ku mä maha pystyssä oon raijannu kaljalaatikkoa pihan poikki. Sääli vaan, etten ite edes siedä olutta. Laatikoissa sen vaa saa halvemmalla, ku rapakon takaa faija roudaa munki miehelle.
Hanki ap ELÄMÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Däm, pistä yhteystietosi, teen heti ilmotuksen sos.toimeen, tuollanen vastuuton mammaimmeinen![]()
Minä ostin rööki askin ja kaksi lasta mukana!! Mieti, varmaan lapsenikin polttavat pian |O
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:![]()
![]()
![]()
![]()
Kyllähän mä luinki, mut enhän mä nyt mitään nimimerkkejä kytääny, et olisin pysyny mukana kuka sano mitäki.![]()
Mut hei, mä oon raskaana, ei multa voi enempää odottaakkaa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Varmaan mun ennätys, paljon vastauksia lyhyessä ajassa... Jutun pointti oli et ostin elämäni ekan kaljakorin ja sekin menee lahjukseks.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Aikas moni otti sut tosissaan ja mä otin noi jeesustelijat tosissaan... ...ny kyl hävettää!!! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Varmaan mun ennätys, paljon vastauksia lyhyessä ajassa... Jutun pointti oli et ostin elämäni ekan kaljakorin ja sekin menee lahjukseks.
![]()
Aikas moni otti sut tosissaan ja mä otin noi jeesustelijat tosissaan... ...ny kyl hävettää!!! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Aikas moni otti sut tosissaan ja mä otin noi jeesustelijat tosissaan... ...ny kyl hävettää!!! :ashamed:
Mä otin tän vitsinä.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Sitähän tää oli ja ku muista on vähän haljuu vitsailla niin piti ottaa aihe ittestään