Tänään kaupassa nähtyä...

Alkuperäinen kirjoittaja tötterö:
Miepä oon ostanu mäyriksen ja pari pakettia Tenoja kerralla.Mäyriksen join ite,äetille mäni Tenat.On se myyjä ja kanssaihmiset arvellu varmaan et eka se vetää noi bisset ja sit kuseksii housuun.Ja oli muuten alakoululainen poikanikin mukana.Hyi miuta!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Varmaan mun ennätys, paljon vastauksia lyhyessä ajassa... Jutun pointti oli et ostin elämäni ekan kaljakorin ja sekin menee lahjukseks.
:D

No hitto, olisit tehnyt ilmoituksen itsestäsi. Minä kannoin korteni kekoon ja kehaisin myös meneväni tänään alkoon. Pitää vain pakata tuo meidän yksivuotias mukaan, sillä muuten en paheksuvia katseita varmaan saa tarpeeksi :snotty:

Täytyy varmaan soittaa sossuun ja kysyy et hakeeko ton tytön pois nyt vai heti.
Oli pakko kerranki tehä tämmönen jeesusteluavaus ja itte kun olin nyt hyvä kohde niin otetaan ilo irti

Hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaset. Kumpikohan mä oon ku mulla aianki on hauskaa.

Täytyyhän sitä ottaa kun ilmaiseksi annetaan :laugh: :snotty: Luulen kuuluvani jälkimmäiseen kategoriaan, mulla on usein niin hauskaa, että huomaan naureskelevani ääneen :ashamed: Yleensä juuri jossain missä on paljon ihmisiä ympärillä. :snotty:

Varmaan mun ennätys, paljon vastauksia lyhyessä ajassa... Jutun pointti oli et ostin elämäni ekan kaljakorin ja sekin menee lahjukseks.

No hitto, olisit tehnyt ilmoituksen itsestäsi. Minä kannoin korteni kekoon ja kehaisin myös meneväni tänään alkoon. Pitää vain pakata tuo meidän yksivuotias mukaan, sillä muuten en paheksuvia katseita varmaan saa tarpeeksi :snotty:

Täytyy varmaan soittaa sossuun ja kysyy et hakeeko ton tytön pois nyt vai heti.
Oli pakko kerranki tehä tämmönen jeesusteluavaus ja itte kun olin nyt hyvä kohde niin otetaan ilo irti

Hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaset. Kumpikohan mä oon ku mulla aianki on hauskaa.

Täytyyhän sitä ottaa kun ilmaiseksi annetaan :laugh: :snotty: Luulen kuuluvani jälkimmäiseen kategoriaan, mulla on usein niin hauskaa, että huomaan naureskelevani ääneen :ashamed: Yleensä juuri jossain missä on paljon ihmisiä ympärillä. :snotty:

Samaa vikaa kyllä mullaki, naureskelee tai virnistelee jolleki mitä tapahtuu oman pään sisällä - koskahan ne kivat sedät tulee kylään nätin paidan kans?

No voi kyynel! :headwall: On ne naapurin mammat varmaa vetäny täälläki sumpit väärään kurkkuun, ku mä maha pystyssä oon raijannu kaljalaatikkoa pihan poikki. Sääli vaan, etten ite edes siedä olutta. Laatikoissa sen vaa saa halvemmalla, ku rapakon takaa faija roudaa munki miehelle.
Hanki ap ELÄMÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
No voi kyynel! :headwall: On ne naapurin mammat varmaa vetäny täälläki sumpit väärään kurkkuun, ku mä maha pystyssä oon raijannu kaljalaatikkoa pihan poikki. Sääli vaan, etten ite edes siedä olutta. Laatikoissa sen vaa saa halvemmalla, ku rapakon takaa faija roudaa munki miehelle.
Hanki ap ELÄMÄ!

Lues koko ketju jooko? =)

Däm, pistä yhteystietosi, teen heti ilmotuksen sos.toimeen, tuollanen vastuuton mammaimmeinen :D
Minä ostin rööki askin ja kaksi lasta mukana!! Mieti, varmaan lapsenikin polttavat pian |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:

Aikas moni otti sut tosissaan ja otin noi jeesustelijat tosissaan... ...ny kyl hävettää!!! :ashamed:

Älä nyt häpee, ei tää ollu mikään kaikki nyt nurkkaan häpeemään -ketju.

Miä kävin odotusaikana kaupasta korin kaljaa, 2askii röökii ja heti perään alkosta 2 isoo pulloo kirkasta. Mummot kattovat kyllä tosi nyrpeenä ja pitkään :laugh: Oli siis juhannus, ja ostin juomia mukaan sukulaisilleni, kun mentiin mummoni luo juhannusta viettämään :D

& Oli siinä satsissa mukana myös muutama holiton kopperpergi miulle :p

Yhteistyössä