Tänään kirppiksel nähtyyy ;)))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tinttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tinttu"

Vieras
Wt mammoja parhaimmillaan,adidakse tuulitakki yhdistettynä ns.ritsa-/fiorellafarkkuihin naamassa jotaki lävistyksia ja vitusti meikkiä.. Noh ehkä toi ulkonäkö on vähä asiaankuulumatonta...ehkä...

mammat pukki niillä saatana rattaillaan mua ja hirvee kiire tonkimaan aina just samaa kohtaa ku mä sillä hetkellä vaikka tilaa oli yllinkyllin ??!

Lopulta hirveesti kamaa roudattuaan ne asettu yhteen reunaan ja alko kovaan ääneen miettii et "mitähän me näistä nyt otettais, loput voidaa jättää tähän."
Sitte parasta, ne tiputti jostain pöydästä jonku lasiesineen, lampun ehkä, joka meni palasiksi, No ei siinä mithää naikkosetha kylmän viileesti keräs palaset ja tunki takas pöytään.??? Sitte kovaan ääneen : "Mirabellla!!miten sä nyt noin????" ja ei tod se 1v mukula siihen päässy koskemaan.. Miten kehtaa? sitte ne keskenään siinä hihitteli: "Äkkiä ny vittuun täält!!" Se rikkomansa esine tuskin ois kovin montaa euroa maksanu...:/

Ihmiset on niin vailla käytöstapoja nykyään, kaikki tuijottaa vaan sitä omaa napaa eikä osaa ollenkaan huomioida muita ihmisiä ja ASIAKKAANA ihmiset saavat tehdä ihan mitä vaan. Oikeesti vituttaa ja mä sentään olin itekki vaa asiakkaana!

HOX.Tää oli vaan esimerkki tän päivän tapahtumista, en tarkota mitenkään yleistää että nuoret äidit olis mitenkään sen enempää kuin muut ikäluokat (itsekin olen melkeen teinimamma) mutta oli kyllä huh.

Ja saanen lisätä tähän, että miksi kirppiksillä saa syödä pöytien välissä? Banaania, leivän ja naksujen palasia lattioilla...Yök!
Lapset leikkivät leluilla, repivät hintatarrat ja rikkovat niitä ( mutta eihän niitä sen jälkeen tarvi ostaa kun on rikki)...
Olen ollut myyässä yhdessä erittäin kivassa kirppiksessä ja mua ottaa päähän ASIAKKAAT jotka käyttyäytyvät kirppiksellä niin ku se olis joku yleinen leirintäalue. Omia leluja jäi sen takia myymättä että hintalaput olivat hävinneet/repeytyneet. Yhdestä paidasta löytyi kiinni jäänyt maissinaksun pala :/ Ja kirppiksellä on lappu että myytävillä leluilla ei saa leikkiä ja että ruokailu tapahtuu kahviossa. MURRRR!!!!!!!

Ihan oikeesti onko ihmiset ollu aina näin sikamaisia, mä oon aivan pöyristynyt kun olen nyt opiskelujen ohella ollut pari vuotta osa-aikaisesti kaupan kassamyyjänä. Ihmiset on niin törkeitä kusipäitä. Ei voi käsittää ???

Sitä kun ollaan niin maailman napa, eikä ollenkaan osata ajatella asioita toisten näkökulmasta. Tehdään asioista tieten tahtoen hankalia. Eikä arvosteta toisten työtä ollenkaan, mentaliteetti on se, että sitähän varten ne myyjät siel on et ne siivoo nää mun sotkut. Jätetään tavaraa mihin sattuu, joka päivä on kaiken maailman lohisuikaleista maitopurkkiin karkkihyllyillä? Eikö viititä sitä ahteria sen verran liikauttaa, et jos ei haluakaan ostaa, veisi ne kamat takaisin omille paikoilleen, tai EDES antaisi sille myyjälle kassalla. Mikä vitun idea on piilottaa niitä jonnekki karkkihyllyyn lämpenemään. NOJOO eihän se minun palkkapussista ole se hävikki pois, mutta ihmetyttää silti??

Tai jos on huono päivä ja väsyttää ja vituttaa niin sitten on ihan OK kostaa se viattomalle ihmiselle? Kun mulla nyt vaan oli paska päivä, niin mä saan käyttäytyä miten mä haluan.

Tai ravintolassa juodaan omia piilopulloja, mitä vittua. Yleiset vessat sotketaan, käsipaperit heitetään ihan mihin sattuu vaikka roskakorit vieressä. Jopa käytettyjä tamppooneja löytyy lattialla. hyi helvetti miten sikamaista.

Aletaan valittamaan jokaisesta pikkuasiasta ja syyttelemään. Haukutaan työntekijä jos arvon asiakas joutuu odottamaan syystä tai toisesta. Mutta hetkonen sitten kun on arvon asiakkaan vuoro, sittenhän ei ole mitään kiirettä mihinkään, voidaan vaikka huvin vuoksi vittuillessaan viivästyttää työntekoa. Mennään henkilökohtaisuuksiin, ulkonäköä saa avoimesti kommentoida. Tottakai, jos on virhe tapahtunut, asiasta pitää sanoa, mutta palautteen voi antaa asiallisesti.

Minä osoittaisin syyttävällä sormella noiden nuorten naisten äitejä. Ovat tainneet kasvattaa lapsensa prinsessoiksi, joille maailma on olemassa heitä varten. Minä en kerta kaikkiaan kehtaisi sotkea paikkoja tai muuten aiheuttaa muille harmia, mutta myönnän että olen vähän liiankin kiltti monessa suhteessa. Onneksi sekä nuorissa että vanhemmissa ihmisissä on paljon myös ihania ja ystävällisiä ihmisiä:)

Yhteistyössä