Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästys::O Oikeasti siis kirjastoon ekaa kertaa 4veenä?
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Lainatkaahan paljon kivoja kirjoja =)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:minä aloin miettimään että missähän iässä meidän tenavat eka kerrran kirjastossa. vaikka meillä luetaan paljon ja käytetään tosi paljon kirjastoa, niin kuitenkin taisi olla että pienenä kirjat oli omia jotta ei pelkoa että kirja tuhoutuu käytössä. joskus eskari-iästä sitten ovat varsinkin kakkonen kantaneet reppukaupalla luettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Lainatkaahan paljon kivoja kirjoja =)
Poju jo heti kyseli, et saako sieltä Hot Wheels-lehtiä lainaanTäytyypi etsiä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä muistan vieläkin ensimmäisen kirjastokerran :heart: Olin jotain 5-6 vuotiaan väliltä ja äitin kans sinne mentiin. Lainasin oranssikantisen kirjan joka kertoi tiikeristä ja sen ankasta.
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Lainatkaahan paljon kivoja kirjoja =)
Poju jo heti kyseli, et saako sieltä Hot Wheels-lehtiä lainaanTäytyypi etsiä..
No ei muuta ku etsimään vaan. Meijän muksut tykkää kans kovasti kirjastoreissuista, onneks se on sentään ilmasta![]()
Ja onhan siellä kirjojen lisäks lehtiä ja me ollaan lainattu välillä myös lasten CD-levyjä tai DVD:tä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Yksi meidän lapsista on ottanut ensiaskeleensa kirjastossa. Mutta mehän käydään siellä melkein jokatoinen päivä, ollaan aina käyty.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Yksi meidän lapsista on ottanut ensiaskeleensa kirjastossa. Mutta mehän käydään siellä melkein jokatoinen päivä, ollaan aina käyty.
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä muistan vieläkin ensimmäisen kirjastokerran :heart: Olin jotain 5-6 vuotiaan väliltä ja äitin kans sinne mentiin. Lainasin oranssikantisen kirjan joka kertoi tiikeristä ja sen ankasta.
Oiskohan ollu Janoschin satuja? Siinähän on se pikku-tiikeri joka vetää perässään sitä leluankkaa :heart: ne on ihania!
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästys:no hauskaa kirjasto reissua. Me rampataan kirjaston ovista myötäinsä vaikka omakin hylly on täppösenään kirjoja. Oon vaan kuvitellu et kaikki suunnilleen kävis kirjastossa lasten kans heti ihan pienestä pitäen kun niitä joka paikkakunnalta löytyy ja ovat viel ilmasiakin mut huomaan olleeni väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästys:no hauskaa kirjasto reissua. Me rampataan kirjaston ovista myötäinsä vaikka omakin hylly on täppösenään kirjoja. Oon vaan kuvitellu et kaikki suunnilleen kävis kirjastossa lasten kans heti ihan pienestä pitäen kun niitä joka paikkakunnalta löytyy ja ovat viel ilmasiakin mut huomaan olleeni väärässä.