tänään sen teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 12 takana mitä edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miettikääpä tätä, voisitteko te elää ihmisen kanssa joka vie teiltä mahdollisuuden isoon perheeseen?? En minä tyhmä ole kyllä minä sen tiedän että voi käydä niin etten lapsia saa lisää vaikka eroaisinkin, tiedän senkin että kaikki eivät halua naista jolla on jo lapsia mutta se että olisi edes mahdollisuus siihen että joskus olisi iso perhe...mahdollisuus siihen mikä on mahdotonta tässä suhteessa. Selän takana en rupea raskaaksi tulemaan se on väärin on näitäkin tapauksia joissa nainen tulee hups yllättäen raskaaksi mutta sitä en halua.

Ymmärrän ap:tä,tuollaisessa suhteessa eläminen tekee katkeraksi ja jos ero tulee,niin se helpottaa tavallaan kun on tehnyt jonk.un ratkaisun asian suhteen. Se vassta rassaa kun näkisi joka ikinen päivä nenänsä edessä ihmisen joka pn vienyt elämästä jotain korvaamatonta. Miten sellaisen vieressä pystyisi edes itkemättä nukkumaan????

Voimia sinulle ja toivottavasti saat miehelle menemään perille että et voi jatkaa jos et saa niin kovasti toivomiasi lapsia,tai ainakin mahdollisuutta niiden yritykseen=)

Kyllähän me keskusteltiin, kompromissi tehtiin. Minun ei tarttee huolehtia ekäisystä vaan mies huolehtii, eli keskeytetyllä jatketaan. Mut mä en usko et siitä raskautuu, olen niitä jotka ei usko raskauteen ns.touhutipoista..mut jos ihme sattuisi lapsi on tervetullut. Katsellaan mitä elämä tuo...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kyllähän me keskusteltiin, kompromissi tehtiin. Minun ei tarttee huolehtia ekäisystä vaan mies huolehtii, eli keskeytetyllä jatketaan. Mut mä en usko et siitä raskautuu, olen niitä jotka ei usko raskauteen ns.touhutipoista..mut jos ihme sattuisi lapsi on tervetullut. Katsellaan mitä elämä tuo...

miehesi idiootti? Ei siis aio käyttää ehkäisyä, ottaa riskin, touhuaa keskeytetyllä ja jättää asian nk. herran haltuun? Mikäs siinä sitten, eipä tarvitse sua syyttää, jos tärppää! Ja toivottavasti tärppää!

Hienoa että edes pientä lähentymistä on tapahtunut,uskon että kun miehesi on saanut sulatella asiaa niin haluaakin viedä asian loppuun asti ;) Näin meilläkin kerran kävi=D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

miehesi idiootti? Ei siis aio käyttää ehkäisyä, ottaa riskin, touhuaa keskeytetyllä ja jättää asian nk. herran haltuun? Mikäs siinä sitten, eipä tarvitse sua syyttää, jos tärppää! Ja toivottavasti tärppää!

No en menisi idiootiksi kutsumaan, ihan normaali älyinen on ja varmasti riskin tietää.

Asiaa: Kiitos

Meillä oli tuo tilanne, ja minun oli sitten (toki) annettava periksi, en halunnut lopulta rikkoa lasteni perhettä ja rakastin miestä, mutta oli kova pala huomata, että erilaiset halut lasten suhteen...tappelimmekin asiasta, lopulta oli minun pakko luovuttaa. Aikaa kului ja sitten päätimme yhdessä, että haluamme vielä yhden lapsen(eräs elämäntilanne muuttui ratkaisevasti) ja nyt olemme valtavan onnellisia, että teimme vielä sen yhden, mies on ihan myyty, kun nyt halusi lasta itsekin, oli oikea aika...Nyt sitten ei tule enää enempää. Mutta siis, tialteet voi muuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

No en menisi idiootiksi kutsumaan, ihan normaali älyinen on ja varmasti riskin tietää.

No jospa mies siis jollain tasolla haluaakin lapsen, kun noin toimii....
Asiaa: Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja 12 takana mitä edessä:
Kerron miehelle et se on nyt tässä jos ei enää lapsia halua...
Entä kun mies päättää alistua lapselliseen kiristykseen ja tulevaisuudessa näkee siinä pienessä ihmisessä lapsen jota ei koskaan halunnut? Lapsen joka oli pakko tehdä jotta mies saisi pitää perheensä.

Samaa ajattelin.

Onneks mun mies ei ajattele tällä tavalla. Mä en oo pystyny hänelle "antamaan" ku yhen lapsen sairauteni takia. Ja joku toinen mies olisi mut saattany jättää koska en voi isompaa perhettä hänelle antaa. Mut ei onneksi mun mies, tukena on ollut aina ja sanonut että meillä sentään on yksi lapsi.

Mun mielestä toi lapsilla kiristäminen on vihoviimenen virhe minkä voi parisuhteessa tehdä..

Ei mies suostu keskeytetyllä leikkimään ellei hänkin kuitenkin lasta halua vaikkei sitä myönnäkkään.
jos mies ei lasta todellakaan halua niin silloin hän hoitaisi ehkäisyn 100prosenttisesti kuntoon.

Yhteistyössä