Tänään sitten ultra ja pelottaa kauheasti....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Kävin siis perjantaina jatkuvien vuotojen takia lääkärissä ja lääkäri vaan sanoi
että voi olla alkavaa keskenmenoa tai vaaratonta vuotoa.
Aamulla kun heräsin niin alaselkä kauhean kipeä ja vessassa kun kävin niin
sellainen pitkä ruskea klimppi ja sen jälkeen taas ruskean veren sekaista vuotoa.
Missä voi tuntua kipua jos on esim. kohdun ulkoinen raskaus?
Mulla on oireetkin hävinneet,ainoa että olen niin pirun jäässä koko ajan ja lämpö on koko ajan 35.4-35.9 välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottaa:
Kävin siis perjantaina jatkuvien vuotojen takia lääkärissä ja lääkäri vaan sanoi
että voi olla alkavaa keskenmenoa tai vaaratonta vuotoa.
Aamulla kun heräsin niin alaselkä kauhean kipeä ja vessassa kun kävin niin
sellainen pitkä ruskea klimppi ja sen jälkeen taas ruskean veren sekaista vuotoa.
Missä voi tuntua kipua jos on esim. kohdun ulkoinen raskaus?
Mulla on oireetkin hävinneet,ainoa että olen niin pirun jäässä koko ajan ja lämpö on koko ajan 35.4-35.9 välillä.

Niin ja viikkoja ois nyt 9 ja risat.

Toivotaan että kaikki on kuitenkin vuodosta huolimatta kunnossa. :hug: Onks sulla ollu koko alkuraskauden ajan noita vuotoja? ..Vai olisko se jotain vuotoa mikä ajoittuu nyt tähän aikaan ku sulla normaalisti alkais menkat? Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset meille. :) Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
Toivotaan että kaikki on kuitenkin vuodosta huolimatta kunnossa. :hug: Onks sulla ollu koko alkuraskauden ajan noita vuotoja? ..Vai olisko se jotain vuotoa mikä ajoittuu nyt tähän aikaan ku sulla normaalisti alkais menkat? Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset meille. :) Tsemppiä!

Sitä vuotoa on ollut lähes joka päivä plussan jälkeen.

Mulla oli vuotoa yhdessä raskaudessa joka sitten päättyikin keskenmenoon viikolla 8+5.Sen jälkeen kaksi raskautta jossa ollut vuotoa,viimeisessä oikein rajustikkin mutta näistä molemmista syntyi aikanaan terveet ihanat poika ja tyttö :)
Voimia sinulle!Pidän peukkuja että kaikki olisi ok kuitenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko muuten paikkojen kolotus normia raskaudessa?
Tuntuu kuin joka paikka olis piesty jne....

mulle tulee mieleen vaan tavallinen flunssa, jolloin tuntuu kaikki lihakset kipeiltä.

Nuha on vähän tai siis nenä tukkoinen.
Kuumetta ei kyllä ole,alilämpöä kylläkin ja se on kauheaa.

Itelläni oli tuota vuotoa kummassakii raskaudessa ja viimmesessä tais tiputella melkein 12 viikkoa. Sellasta tuhrua. Raskaus sujui muuten hyvin. En käyny ultrassa ollenkaan, tai en tyhmänä osannu vaatiakkaan.

mulla on ollut todella runsaat verenvuodot kahdessa edellisessä raskaudessa. välillä lörähti hyytymien kera, sit saattoi olla monta päivää ruskeaa vuotoa, kun taas hanat aukes. tätä siis kesti rv13 asti..terveitä lapsia tuli kummastakin.
mulla johtui ilmeisesti kaksituubaisesta kohdusta, kun toinen, tyhjä puolisko tyhjeni. kivut oli kovat myös vuotojen aikana. keskenmenonkin kokeneena, oli aivan siihen vastaavaa.
vaarana oli koko ajan et vuoto vetäisi sikiön mukaansa..mut enkeleitä oli matkassa. ultrassa ravasin varmaan kerran viikossa, aina kun vuoto yltyi.
:hug: sinulle

Mulla myös vuotelee sillai, että paperiin kun pyyhkii niin tulee joko kirkasta verta tai ruskeaa vuotoa, kipuja ei ole ja raskausoireita on. Saitko ultran ihan neuvolan kautta vai menetkö yksityiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä ja rv9:
Mulla myös vuotelee sillai, että paperiin kun pyyhkii niin tulee joko kirkasta verta tai ruskeaa vuotoa, kipuja ei ole ja raskausoireita on. Saitko ultran ihan neuvolan kautta vai menetkö yksityiselle?

Menen ihan terppakeskuksen lääkärin lähetteellä.

Minulla on ollut kohdunulkoinen raskaus. Vuotoja tuli niukkoihin kuukautisiin verrattavasti, silloin kun olisi ollut kuukautiset. Kivut olivat aika järkyttävät sitten kun niitä tuli. Leikattiin n. rv9 ei kuulemma yleensä voi paljoa sen pidemmälle mennä. Minulla oli jo repeämässä munajohdin kun leikkasivat. :'( En tehnyt testiä kotona missään vaiheessa, mutta sanoivat että hcg nousee ulkoisessa normaalia huomattavasti hitaammin, eli en tiedä missä vaiheessa sen vois plussata kotioloissa. Siitä osasivatkin epäillä ulkoista kun ultrassa ei mitään näkynyt, vaan hcg oli kohollaan normaalia kierrosta laskettuna sitä aikaa vähemmän.

Yhteistyössä