Tänään Suomi allekirjoitti sopimuksen joka aikanaan tuhoaa Suomen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helsingissä on järjetön asuntotilanne, siltikään yhtäkään mamua ei ole asunnottomana. Outoa. Nämä maksavat miljardeja joka vuosi, kukaan ei voi väittää ettei se ole pois muusta. Suomi on nyt mennyttä.

No kerropa meille miksi tästä sopimuksesta ei ole puhuttu julkisuudessa mitään, milloin se allekirjoitetaan ja allekirjoittaako Suomi sen. Miksi kaikki pidetään salassa? Tämän vuoksi emme tiedä miten se tulee vaikuttamaan Suomeen, tiedämme toki että koska Suomi haluaa olla kaikessa typeryydessä esimerkillisen typerä, meille tulee hurjat määrät uusia elättejä sinunkin rahoillasi loisimaan. Kivaa, vai mitä? Itse olisin huolissani vaikka olisinkin suvaitsevainen.

Salassa? Mitä sä höpiset, kokeile vaikka googlata niin asiasta löytyy vaikka mitä tietoa

Kaikki tänne laittomasti tulevat pitäisi laittaa vartioituihin leireihin josta ei saa poistua. Ruoka ja lämmin katto tarjotaan kustannustehokkaasti kunnes tunkeutuja saadaan poistettua maasta. Yhtään tämän enempää ei pitäisi tarjota. Ei sentin senttiä rahaa.

Mua aina niin jaksaa huvittaa tuollainen typerä väite :D Suomessa on todella pieni murto-osa maailman pakolaisista.

Niin onkin. Ymmärrät varmaan itsekin, että nykyisen kaltainen hyvinvointivaltio ja rajoittamaton siirtolaisuus eivät ole keskenään sopiva yhtälö. Sen takia sinun sosiaalitukiasi leikataan ja sinua aktivoidaan aktiivimalleilla. Tämä tulee vain kiihtymään. Ja koska kaikilla pitää olla samat oikeudet, niin kantasuomalaisilta leikataan yhtä lailla kuin siirtolaisilta.

Voisiko joku GCM-sopimuksen puolustajista kertoa, mistä esim. Tanska tai Itävalta jää tulevaisuudessa paitsi, kun ei sopimukseen mukaan halunnut? Onko kysymys niin vakavista asioista, että Suomen kannattaa kirjoittaa avoin vekseli?

Niin onkin. Ymmärrät varmaan itsekin, että nykyisen kaltainen hyvinvointivaltio ja rajoittamaton siirtolaisuus eivät ole keskenään sopiva yhtälö. Sen takia sinun sosiaalitukiasi leikataan ja sinua aktivoidaan aktiivimalleilla. Tämä tulee vain kiihtymään. Ja koska kaikilla pitää olla samat oikeudet, niin kantasuomalaisilta leikataan yhtä lailla kuin siirtolaisilta.

Miten niin rajoittamaton?

Olet kuule totaalisen väärässä viitatessasi minun sosiaalitukiin. En ole koskaan - onneksi - niitä tarvinnut, mutta liian moni suomalainenkin kikkailee niillä eikä halua mennä töihin, koska saa rahaa. Siispä aktiivimalli on ok. Olen yrittäjä ja teen todellakin niska limassa töitä elantoni eteen.

Entä itse?

Miten niin rajoittamaton?

Olet kuule totaalisen väärässä viitatessasi minun sosiaalitukiin. En ole koskaan - onneksi - niitä tarvinnut, mutta liian moni suomalainenkin kikkailee niillä eikä halua mennä töihin, koska saa rahaa. Siispä aktiivimalli on ok. Olen yrittäjä ja teen todellakin niska limassa töitä elantoni eteen.

Entä itse?
Teet niska limassa töitä mamujen puolesta.

Yhteistyössä