tänään tivolissa..mulla kiehuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päreissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päreissään

Vieras
oltiin tivolissa tänään ja lapset istuivat rattaissa, sillä aikaa kun ostin mieheni kanssa heille ilmapalloja oli joku vieras lapsi mennyt lääppimään toista lastani. siis tällä pojalla oli mun lapseni kädet omassa suussaan. hyi helv... siinä kyllä meiän ukolla kilahti päässä ja otti pojan siitä pois ja kysyi mitä oikeen oot tekemässä..ni tämä poika kattoi oudosti ja meni äitinsä luokse ja sanoi että tuo mies löi minua. oltiin että mitä vittua? no lähettiin siitä sitten kotio.(ja heti autossa pyyhittiin lasten kädet ennen kuin ehtivät laittaa niitä suuhunsa) mutta kyllä oli ällötävää kun poika oli vielä naamastakin likainen ja sitten tunkee mun lapsen käsiä suuhunsa ja muutenkin lääppii siinä.Yök
vois siinä äitikin vähän kattoa mitä poikansa tekee.
ja en yleensä mitenkään oudoksu jos joku vieras lapsi tulee rattaiden lähelle ja juttelee lapsilleni. mutta tää meni kyllä nyt multa yli.

poika oli ehkä joku 8v. eikä olla mitenkään herkkiä. mutta ei kenenkään tarvitse tulla nuolemaan mun lapsien käsiä. vai miltä tuntuisi jos omaa lasta joku lääppisi ja nuolisi hänen käsiä?

niin ja ymmärrän kyllä että ihan pienet eivät tuolasta vielä ymmärrä mut eikö n.8v pitäisi jo tajuta ettei tollasta tehä? eikä siinä mitää mutta kun meiän lapsi pelästyi sitä poikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Keljumpi olisi ollut, jos se vieras lapsi olisi tukkinut omia sormiaan sinun lapsesi suuhun. No, ei miellyttävä tilanne tietenkään noinkaan päin, mutta kotiinlähdön väärti?

oltiin jo muutenkin kotiin päin menossa, oli vaan ne ilmapallot enää ostamatta!

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja ymmärrän kyllä että ihan pienet eivät tuolasta vielä ymmärrä mut eikö n.8v pitäisi jo tajuta ettei tollasta tehä? eikä siinä mitää mutta kun meiän lapsi pelästyi sitä poikaa..

mistä tiedät olevan 8v vai tunsitteko?

ei tunnettu mut veikkaisin että n.7-8 vuotias.

Keljumpi olisi ollut, jos se vieras lapsi olisi tukkinut omia sormiaan sinun lapsesi suuhun. No, ei miellyttävä tilanne tietenkään noinkaan päin, mutta kotiinlähdön väärti?

samaa ihmettelen minä. Ei kai noin tartte kilahtaa. Kieltänyt poikaa ja puhdistanut kädet. Ja kivat ois jatkunut. Tää on taas tätä meidän mussukka- suojen sitä vielä 30 kymppisenä ettei sille tule pahamieli osiota. Olette liian herkkiksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice:
Olisko ollut jotenkin vammainen/autistinen tms? Ei kai normi 8 vuotias enää vieraiden lasten käsiä imeskele (jos tuttujenkaan!?).

sitä en tie mutta ihan normaalilta lapselta näytti. ei munkaan mielestä normaali sen ikäinen tee noin.

Mun mielest ap hieman ylireagoi... Ja mä en jaksa ymmärtää,et tilanne oli ihan moinen. Voiha olla et se teiä lapsi on ne sormensa työntäny pojan suuhun,eikä toisinpäin!

Ja kuten joku aiemmin sanoi,et tilanne kauheempi,mikäli se toinen poika olis tunkenu omat sormensa sun lapsen suuhun!

mitäs jos toinen teistä olisi kattonut niitä muksuja ja toinen ostanut pallot... Ei varmaan kumpaakin olis siihen hommaan kaivattu? Hyvä ettei mitään pahempaa tapahtunut kun lapset oli ilman vahtia.

Olisko ollut jotenkin vammainen/autistinen tms? Ei kai normi 8 vuotias enää vieraiden lasten käsiä imeskele (jos tuttujenkaan!?).

sitä en tie mutta ihan normaalilta lapselta näytti. ei munkaan mielestä normaali sen ikäinen tee noin.

moni vamma tai erityisyys ei näy naamasta. surullista että joku vielä ajattelee noin :|

Alkuperäinen kirjoittaja olen:

samaa ihmettelen minä. Ei kai noin tartte kilahtaa. Kieltänyt poikaa ja puhdistanut kädet. Ja kivat ois jatkunut. Tää on taas tätä meidän mussukka- suojen sitä vielä 30 kymppisenä ettei sille tule pahamieli osiota. Olette liian herkkiksiä.

edelleen oli enää vaan ne ilmapallot ostamatta ja oltiin kotiin päin menossa. muuten kyllä oltais jääty tuonkin jälkeen sinne jos ei oltais oltu jo muutenkin lähössä.. eikä tod olla herkkiksiä,kaukana siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:

moni vamma tai erityisyys ei näy naamasta. surullista että joku vielä ajattelee noin :|

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja **:
mitäs jos toinen teistä olisi kattonut niitä muksuja ja toinen ostanut pallot... Ei varmaan kumpaakin olis siihen hommaan kaivattu? Hyvä ettei mitään pahempaa tapahtunut kun lapset oli ilman vahtia.

nii mitä vaan olis voinu tapahtua ku mies pitää toisella kädellä rattaista kiinni ja on vaan selkä päin lapsiin :) huh huh

Alkuperäinen kirjoittaja olen:

edelleen oli enää vaan ne ilmapallot ostamatta ja oltiin kotiin päin menossa. muuten kyllä oltais jääty tuonkin jälkeen sinne jos ei oltais oltu jo muutenkin lähössä.. eikä tod olla herkkiksiä,kaukana siitä.

silti sitä mieltä että ylireagoitte tilanteeseen nähden. se sormen imeskelijä oli kuitenkin lapsi.

Peesi tähän... Josko on noin herkkä niin kannattaisi sit ehkä kytätä niitä mukuloitaan taukoamatta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peesi tähän... Josko on noin herkkä niin kannattaisi sit ehkä kytätä niitä mukuloitaan taukoamatta :D

peesi

Yhteistyössä