Tänään tuli todistettua: miehet on sikoja...(vaikka ei välttämättä kaikki...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Puolisen vuotta sitten oli mun työpaikalla eräs tyyppi (talon ulkopuolelta) joka kovasti lirkutti ja sirkutti.Hällä oli siis yks työprojekti meillä ja mä olin siinä yhteyshenkilö, joten siksi oltiin tekemisissä. Otin asian ihan leikillä ja luulin että lämpimikseen lirkuttaa.

Sitten n. kuukausi viimeisen näkemisen jälkeen tällä kaverilla oli taas yks työkeikka meillä ja sattumalta törmättiin. Heti kaveri kävi suorastaan päälle ja ruikutti treffejä mun kanssa ja kertoi että on ihastunut ja vaikka mitä. Mä olin hirmu hämmentynyt ja pakoilin vaan kaveria ja aina se tuli jostain.

Sit se tuli mun eteeni seisomaan ja mä kysyin että tarviiko se kuittauksia johonkin paperiin vai mitä vielä. No kaveri antoi selkänsä takaa ruusukimpun ja kertoi että oli ajatellut mua koko päivän. Sitten se halas ja pussas johonkin hiuksiin mua ennen kuin mä ehdin kissaa sanomaan. Ja lähti (onneks) sen jälkeen.

Tänään sitten näin tämän miehen....vaimonsa ja kahden lapsensa kanssa :kieh: :kieh: :kieh: . Ja mulle tuli niin paha mieli tuon vaimon puolesta ja mietin vaan että mahtoikohan ne ruusut olla alunperin sille vaimolle vai jollekin toiselle naiselle jota yritti pyörittää...

HYI HEMMETTI!!!! Ja mulle vielä tuli huono omatunto vaikka mä en todellakaan tehnyt mitään pahaa, enkä edes lähtenyt siihen vikittelyyn mukaan....! SIKASIKASIKA!!!!

Tuollaisia tuntuu löytyvän. Inhottavaa, kun pilaavat myös kunnollisten miesten mainetta.
Sika mikä sika, minkäs teet. Sääliksi käy vaimoa, kun tuskin tietää ukon "petturuudesta". Toisaalta itseäni aina on kovasti mietityttänyt että MIKSI parisuhteessa elävät ihmiset ryhtyvät toisiin suhteisiin. Me ainakin ollaan miehen kanssa puhuttu että muille suhteille on nolla toleranssi. Eli jos petät niin pihalle. Niinhän se mun mielestä pitäisikin olla.
Tai ehkä se vaimo tietää, muttei halua tietää. Kääntää katseensa pois, lasten takia. Sanovat että lapsella olisi hyvä olla isä, en ymmärrä, eihän se ero vie isyyttä pois. Kyllä mä haluan elää hyvin parisuhteessa enkä lasten takia tule kauaa kitkuttelemaan jos menee päin seinää.

Älä nyt stressaa itseäsi moisella, ethän? Ja hei, mieti sitä näin: sä vaan oot niin ihana ja haluttava ;)

Tuollaista se meno on...valitettavasti.Ystäväni on sihteeri ja kertoilee millaisia firmanjuhlia yms heillä on.Tosi moni ukkomies on ihan suoraan ehdotellut,flirttaillut jne.Jotkut jopa naivat samoja tyyppejä eri tilaisuuksissa (molemmat osapuolet varattuja siis)...uskomatonta touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
mistä tiedät että ko. nainen oli hänen vaimonsa? Ehkä se oli joku toinen böönä jonka kanssa meni treffeille kun sä et alkanut millekkään?

Niillä oli pienet lapset mukanaan ja kaikesta kyllä huomasi että molempien lapsista oli kyse. Hyi :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Tuollaisia tuntuu löytyvän. Inhottavaa, kun pilaavat myös kunnollisten miesten mainetta.
Sika mikä sika, minkäs teet. Sääliksi käy vaimoa, kun tuskin tietää ukon "petturuudesta". Toisaalta itseäni aina on kovasti mietityttänyt että MIKSI parisuhteessa elävät ihmiset ryhtyvät toisiin suhteisiin. Me ainakin ollaan miehen kanssa puhuttu että muille suhteille on nolla toleranssi. Eli jos petät niin pihalle. Niinhän se mun mielestä pitäisikin olla.
Tai ehkä se vaimo tietää, muttei halua tietää. Kääntää katseensa pois, lasten takia. Sanovat että lapsella olisi hyvä olla isä, en ymmärrä, eihän se ero vie isyyttä pois. Kyllä mä haluan elää hyvin parisuhteessa enkä lasten takia tule kauaa kitkuttelemaan jos menee päin seinää.

Älä nyt stressaa itseäsi moisella, ethän? Ja hei, mieti sitä näin: sä vaan oot niin ihana ja haluttava ;)

Mä luulen että mun ihanuudella tai haluttavuudella ei oo mitään osaa tai arpaa. Äijä taitaa koittaa lirkutella kaikille naisille kun vaan eteen osuu :kieh: :kieh: .

Ja kiinnitin muuten huomiota että silloin töissä hänellä ei ollut koskaan sormusta, vaan nyt se kiilteli nimettömässä :x .

En mä muuten stressaakaan, mutta tuli kyllä tosi ikävä olo, ihan kuin mä olisin tehnyt sille vaimolle jotain pahaa. Ja mä istuin niitä aika lähellä siinä, seurasin heitä ja mietin vaan koko ajan että hitto tuo äijä on sika. Oli hiton vaivaantunut olo mullakin.

Heidän parisuhteen tilasta mä en tosiaan tiedä mitään, ties vaikka olisivat sopineet olevansa yhdessä lasten takia. Toinen lapsista oli vielä niin pieni ettei osannut kävellä :(

Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää mutta totta:
Tuollaista se meno on...valitettavasti.Ystäväni on sihteeri ja kertoilee millaisia firmanjuhlia yms heillä on.Tosi moni ukkomies on ihan suoraan ehdotellut,flirttaillut jne.Jotkut jopa naivat samoja tyyppejä eri tilaisuuksissa (molemmat osapuolet varattuja siis)...uskomatonta touhua.

Joo kyllä tuotakin on tullut seurattua. Ja olen kuullut kyllä näistä irstaista isoista pampuista jotka koittaa alaisiaan kännispäin :x :x .

Ja kaveri oli sellaisessa firmassa töissä jossa kaikki paneskelivat toisiaan ristiin rastiin koulutuksissa :x .

Ethän sä tehnyt yhtään mitään, jätit sen miehen omaan arvoonsa. Turhaa siitä tuntea syyllisyyttä. Tai ehkä se sitten oli sitä että olisit halunnut sanoa sille naiselle minkälainen mies sillä on, mutta tiedät ettei se ole sun asiasi kertoa. Voi siitäkin morkkista tuntea.

Onhan ne voineet mennä naimisiin lähiaikoina ja heillä on saattanut olla menossa breikki silloin kun tämä mies yritti pokata sua. Kun sitä ei voi koskaan tietää. Kaikille ei vain yksiavioisuus sovi :/

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Joo kyllä tuotakin on tullut seurattua. Ja olen kuullut kyllä näistä irstaista isoista pampuista jotka koittaa alaisiaan kännispäin :x :x .

Ja kaveri oli sellaisessa firmassa töissä jossa kaikki paneskelivat toisiaan ristiin rastiin koulutuksissa :x .

jaa että on oikeen erikseen olemassa semmosia firmoja :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Ethän sä tehnyt yhtään mitään, jätit sen miehen omaan arvoonsa. Turhaa siitä tuntea syyllisyyttä. Tai ehkä se sitten oli sitä että olisit halunnut sanoa sille naiselle minkälainen mies sillä on, mutta tiedät ettei se ole sun asiasi kertoa. Voi siitäkin morkkista tuntea.

Onhan ne voineet mennä naimisiin lähiaikoina ja heillä on saattanut olla menossa breikki silloin kun tämä mies yritti pokata sua. Kun sitä ei voi koskaan tietää. Kaikille ei vain yksiavioisuus sovi :/

No mä turvaudun nyt siihen ajatukseen että olivat tauolla silloin niin saan mielenrauhan B) . Ei muuten mitään mutta näissä omissa hormooneissani ja mustasukkaisuudessani (jota ei normaalitilassa ole) aloin miettimään että onko tuo oma ukko samanlainen :kieh: :kieh: .

Taidan alkaa vakoilemaan kännykkää :whistle: (ja se oli sit vitsi :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Kysäisitkö herttaisesti vaimolta: "Ojentaako miehesi kotonakin usein ruusukimppuja?"

Mä olin itse asiassa Umbrellan kanssa samassa paikassa ja Umbrella just sano että olis pitänyt käydä sille miehelle sanomassa että sovittasko nyt se treffipäivä :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

jaa että on oikeen erikseen olemassa semmosia firmoja :o

No ehkä tuon firman pääasiallinen toimenkuva ei ollut se paneskeleminen, mutta usko pois, siltä se kyllä vaikutti...

Uskomatonta, siis aivan käsittämätöntä menoa kyseisessä yrityksessä kyllä oli ja kumman usein itse toimitusjohtajakin oli järjestämässä "koulutustilaisuuksia" :x

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Ei kuulu asiaan mutta etkös ap ole raskaana? Onko se sitten niin alussa ettei näy vai voiko joku olla niin häikäilemätön että yrittää pallovatsaa?

Oon raskaana, mutta tästä tapauksesta on aikaa puolisen vuotta. Nyt siis tänään vaan sattumalta tää perhe oli samassa paikassa kuin mä.

Niin no mulle kyllä tuli mieleen kas kun oon ollu nyt parina vuonna keikkatarjoileen parissa ruokaravintolassa pikkujouluna niin kyllä siellä saa kulla kovinkii huuteluja peräänsä varatuilta miehiltä.
Mut jännä juttu kun nyt vasta tämän ketjun myötä tajusin kysellä omalta mieheltäni että jos niiden firman bileet pidettäis jossain raflassa niin flirttailiskos se jonkuu tarjoilijan tai vaik muun naispuolisen asiakkaan kans.

Yhteistyössä