P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä muuten tietäisit kenelle kuva on tarkoitettu kuin asetuksista?
onko sulla useinkin tapana tykkäillä tuntemattomien kuvista ja runkata niille?
Tässä alkaa taas miettiä sieltä poistumista, jos se on näin vaikeaa kuin joillekin tässä ketjussa on. Ensinnäkään, kun ihmiset ei näköjään osaa laittaa niitä OMIA asetuksiaan omia vaatimuksiaan vastaavaksi. Että vali, vali kun joku tuntematon näki oman kuvan. Ja toiseksi, kun pidetään kavereita listoilla kun ei uskalleta poistaakaan niitä, ja sitten rajaillaan näkymiä ja salataan tietoja. Eikö tuo ole ihan kamalan hankalaa itsellekin?
onko sulla useinkin tapana tykkäillä tuntemattomien kuvista ja runkata niille?
Onko tykkääminen sinusta kiusaamista?
No nyt meni vähän yli, varsinkin kun ap sanoi tehneensä TYKKÄYKSEN vahingossa![]()
Kiusata, herjata, arvostella, kiusata? Kyseessähän on ollut *tykkäys*. Miten tuosta voi jotkut vetää herneen nenäänsä??
Ja kyllä se on sen kuvan laittajan moka, että sitä kuvaa pystyy tykkäämään vaikka sitten ihan vahingossa muutkin kuin omat kaverit. Jos on noin tarkka yksityisyydestään ja noin herkkähipiäinen kuin jotkut tähän ketjuun vastanneet, niin kyllä kannattaa tutustua sivustojen asetuksiin ja sääntöihin ennen kuin alkaa nillittää muille, kun nämä tekevät jotain sallittua (tykkääminen on hyvä juttu, tai ainakin sen pitäisi olla).
Sitä se nimenomaan on ja jännä et aina vaan putkahtaa niitä jotka touhuavat yhtä sun toista tietämättä lopulta miten levittävät tietojaan ja sit ulistaan. Fasessa on nii helppo touhuta monenlaisia juttuja ettei tule ajateltua miten laajasti tiedot leviää...
Kuvien tykkäämiseen sanoisin vielä, että minulla esim on kaveressa monia valokuvauksen harrastajia ja jokunen ammattilainenkin, lisäksi kavereissa mediassa leipnsä tienaavia, jotka jakavat omilla sivuillaan myös omia hyviä saavutuksiaan. Tähän joukkoon siis mahtuu paljon kuvia joiden kohdetta en tunne. Minulle on muutamasti käynyt ap:n kaltaisesti, että olen tykännyt kaverinkaverin kuvasta, joka tullut seinälleni kaverin tykkäyksen kautta. Joskus kommentoinutkin kuvaa. Ei siitä mitään tenttauksia kuitenkaan ole seurannut.
Face on vapa-ajan väline, jossa ihmiset ovat ns. rentoutumassa, joten spontaani toiminta kuuluu facemaailmaan. Tykkäillään jutuista, eikä aina tarkkaan tule seurattua niiden alkuperää. Ne kun näkyy omalla seinällä, ne liittyy aina omiin kavereihin tai ryhmiin. Joten ei voi laskea siihen varaan, että kaverit huolehtivat ettei minun kuvat leviä, kyllä siitä pitää huolehtia itse tai olla julkaisematta jos ei osaa.