Tänään tulin synnäriltä kotiin ja:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi:(

Vieras
Mies ei ole ollut yhtään kiinnostunut, koo ajan pelannut aamupäivästä asti:( jos sanon sille asiasta että olisi mun kans ja esim ottaisi vauvan että pääsen suihkuun niin aina kuuluu vielä on yksi peli jne.. ja huutaa mulle että olen valittaja ämmä:( en halua tälläistä... oli ostanut sillä välin kun laitoksella olin niin uuden xboxin... sais se pelta joo mut en odottanut että ei huomaa ollenkaan jne.. lisäksi todella uhmakas 2v yrittää kokoajan olla vauva kimpussa...muutaman päivän katon ja jos ei meno muutu perkele niin minä lähen käveleen vauvan kans. ja tietty 2vn:) mut juuri snaoin miehelle kun näyttää siltä että aamuun pelaa että en ole mikään yksinhuoltaja ainakaan vielä:( täällä oli tiskit jätetty, vessa sotkussa ja matot miten sattuu,,,kaupassa ei oltu viikkoon käyty ,mitä lie syönykkin:( oli niin onnellinen ja luottavainen fiilis kun kotiin päästiin mut tää päivä on ollu yks helvetti:(

Ja aikaisemmin mies oli tietysti malli-isä ja puoliso, kaikki tämä tuli totaalisena yllätyksenä? Jospa sitä jännittää uusi tilanne?

Jos ei rauhotu niin pistä xbox pihalle ja sano et voi mennä perässä tai alkaa osallistumaan. Älä sää nyt ainakaan lasten kanssa lähde, 2v:lle muutenkin varmasti aika rankkaa aikaa.

• Tykkää
Reactions: Pumpe
Ja aikaisemmin mies oli tietysti malli-isä ja puoliso, kaikki tämä tuli totaalisena yllätyksenä? Jospa sitä jännittää uusi tilanne?

Jos ei rauhotu niin pistä xbox pihalle ja sano et voi mennä perässä tai alkaa osallistumaan. Älä sää nyt ainakaan lasten kanssa lähde, 2v:lle muutenkin varmasti aika rankkaa aikaa.

Aina tuo "ja aiemmin oli plaaaplaaa". Mitä sitten, jos ei ollut?
Päästään syyttämään vaikka aloittajaa, nih.

Mikset tyrkkää vauvaa miehelle ja rupea itse pelaamaan? Sanot vain kohtakohta kaikkeen ja ei nyt. Anna taaperon rellestää ja käsket vaan pois eestä kun pelaat pleikkaa. Vanhempihan se mieskin on, jakakaa pelivuorot, ehkä se mies tajuaa.

Aina tuo "ja aiemmin oli plaaaplaaa". Mitä sitten, jos ei ollut?
Päästään syyttämään vaikka aloittajaa, nih.

Jos sää tiedät, että ukko on paska lusmu jota ei koti ja perhe kiinnosta niin miksi ihmeessä sen kanssa pitäis tehdä lapsia ja leikkiä kotista. Ja jos se on ok, että ukko on paska lusmu, niin miksi sitä sit pitäis vaatia olemaan jotain muuta ku se on. Ymmärrän kyllä et ap:lla on paha mieli, mut lähinnä mietin, et tuliko yllätyksenä tuollainen käytös vai onko ihan normaalia. Voihan olla mahdollista että oikeesti on hyvä isä ja mies mutta tilanteeseen vaan reagoi nyt tällä tavalla ja tämä on ohimenevää. Eihän sitä silloin kannata pihalle pistää.

Viimeksi muokattu:
Jos sää tiedät, että ukko on paska lusmu jota ei koti ja perhe kiinnosta niin miksi ihmeessä sen kanssa pitäis tehdä lapsia ja leikkiä kotista. Ja jos se on ok, että ukko on paska lusmu, niin miksi sitä sit pitäis vaatia olemaan jotain muuta ku se on. Ymmärrän kyllä et ap:lla on paha mieli, mut lähinnä mietin, et tuliko yllätyksenä tuollainen käytös vai onko ihan normaalia. Voihan olla mahdollista että oikeesti on hyvä isä ja mies mutta tilanteeseen vaan reagoi nyt tällä tavalla ja tämä on ohimenevää. Eihän sitä silloin kannata pihalle pistää.

Kuka ihminen on kokonaan paska lusmu? Yleensä ihmiset näkevät hyviäkin puolia ja ne hyvät puolet sekä toisesta pitäminen pitävät yhdessä.
Totta kai on ihmisiä, ketkä on yhdessä muistakin syistä tai eivät näe esim. hyviä puolia (tai niitä huonoja ja jos näkevät niin eivät osaa arvostaa tai tajuta tilanteen vakavuutta).

Säröisissä suhteissa, heikoissa, voi olla säröisiä ihmisiä. Tällaisen kyky hahmottaa omaa ja toisen ihmisen persoonallisuutta voi olla häiriintynyt.
Tällainen ihminen voi myös yrittää muokata toista tai yrittää heikossa suhteessa yhä uudelleen ja uudelleen.

Tai, jos kyseessä on ihan eheä, niin jotkut kamppailevat suhteessa vuosikausia, eivätkä lähde HETI, kun ilmenee ongelmia.
Joskus ongelmat ovat tauolla tai väliaikaisia, kuten totesit.

[QUOTE="ghj";25781863]Luuletko, että maailma on täynnä ah niin täydellisiä herrasmiehiä (ja naisia) <3[/QUOTE]

Kukaan ei taida täydellinen olla, mutta mä en henk.kohtaisesti ole missään muualla törmännyt yhtä paskoihin miehiin kuin tämän palstan naisilla tuntuu olevan. Kellään mun tutulla ei ole sellaista miestä, joista tällä palstalla valitetaan. Ja mitä tuohon ap:n mieheen tulee, niin joko se "mies" on joku teini tai sitten vaan on jäänyt sille tasolle.

Mulla ei ole täydellistä miestä, mutta koskaan mun ei ole tarvinnut kirota, ettei se välitä lapsesta/minusta/kodista/yhteisistä asioista jne.

• Tykkää
Reactions: meah ja Pumpe

Yhteistyössä