..tanan URHOTV ja kaapelitalous..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulisin, että jatkossa tulee lauantaipelitkin suorana. Taisi liittyä jotenkin nuo aikatauluhässäkät futispeleihin sekä Espoossa että Tampereella. Joka tapauksessa ite oon ainakin tosi tyytyväinen kun saa alle kympillä kuukausi pelkästään lätkäpelit eikä tarvitse maksaa mistään turhista kanavista siinä sivussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Luulisin, että jatkossa tulee lauantaipelitkin suorana. Taisi liittyä jotenkin nuo aikatauluhässäkät futispeleihin sekä Espoossa että Tampereella. Joka tapauksessa ite oon ainakin tosi tyytyväinen kun saa alle kympillä kuukausi pelkästään lätkäpelit eikä tarvitse maksaa mistään turhista kanavista siinä sivussa.

Ensi lauantain ottelu on HPK-Tappara joka alkaa sm-liigan otteluohjelman mukaan klo 17 mutta lähetys alkaa klo 18.20. Eli jälkilähetyksenä tulee vastaisuudessakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Laa Laa:

Ensi lauantain ottelu on HPK-Tappara joka alkaa sm-liigan otteluohjelman mukaan klo 17 mutta lähetys alkaa klo 18.20. Eli jälkilähetyksenä tulee vastaisuudessakin.

No voi hemmetti... sitten täytyy kyllä laittaa vihaista palautetta Urholle ja Soneralle. Ei kai nyt muuten hienoa juttua voida noin amatöörimäisesti sössiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Laa Laa:

No voi hemmetti... sitten täytyy kyllä laittaa vihaista palautetta Urholle ja Soneralle. Ei kai nyt muuten hienoa juttua voida noin amatöörimäisesti sössiä...

Palautetta laitettu, toivottavasti muutosta tulee =)

Laitoin kanssa palautetta. Tosin joku kertoi Jatkoajassa jo saaneensa Urhoilta vastauksen, jossa sanottiin lauantaipelien tulevan jatkossa suorana.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2848015&postcount=1836

http://www.sm-liiga.fi/arkisto/uutiset/lauantaina-urhotvssa-pelicans-tps.html

Siis Urholla esitettävä peli alkaa tästä lähtien vasta klo 18.30, muut ottelut 17.00. Tais tuo viime lauantainen olla jonkin sortin kämmi!! :D

Yhteistyössä