Tapaatteko ystäviänne miesten kanssa vai ilman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juu

Vieras
Ongelmahan tämäkin: mulla on kaveri, jonka kanssa oon tuntenu noin 15 vuotta. Ollaan oltu tosi läheiset, ainakin hän on mm. sanonu että oon hänen läheisin ihmisensä jne.

No, tämä kaveri löysi miehen pari vuotta sitten, mikä on tietenkin todella ihanaa. Mutta oikeastaan sen jälkeen en ole tavannu kaveriani kahden kesken. Soitellaan toki ja viestitellään, mutta tavatessa tämä mies on mukana. Aina.

Oon koittanu ehdotella että ehkä voitais pitää vaikka tyttöjen ilta, vaikka saunoa tai muuta, mutta joka kerta tämä "Pekka" (ei oikea nimi) haluaa olla mukana. Eihän siinä mikään, Pekka on ihan mukava ja ollaan pariskuntinakin istuttu iltaa, mutta silti...

Jos koitan kysellä onko ihan tarpeen että Pekka on aina mukana, mun kaverini jälkeenpäin selvittää kuinka Pekka on ihmetellyt oonko mä mustasukkainen vai mikä mulla on häntä vastaan.

Jotenkin mietin pistääkö tää Pekka sanoja suuhun mun kaverille (vastailee mm. Facebookissa ja mesessäkin mun viesteihin kaverin tunnuksilla), vai onko oikeasti niin että jotkut naiset eivät halua tehdä mitään, ei yhtään mitään ilman miestään. Mietin vaan että pitääkö huolestua, vai onko tämä joillekin ihan normaalia käytöstä.

Korostan ettei mulla sinällään mitään Pekkaa vastaan ole, mutta mun mielestä esim. saunailta jossa ollaan minä, kaverini ja Pekka on vähän outo. Ei siis saunaan sentään mukaan tunge vaan odottelee olohuoneessa.

Ei ole mun mielestä aivan normaalia jos ei voi päästää toista kaverin kanssa ihan kaksin olemaan. Mulle ainakin tyttöjen ilta on ihan välttämättömyys silloin tällöin ja mies yleensä hyväksyykin jos ilmoitan, ett sellainen on suunnitelmissa. Toisaalta jos mä olen ollut esim. mökillä tyttöjen kanssa, on mies sit pyytänyt kotiin samaan aikaan poikakavereitaan ja silleen se on vielä kivempi jos tietää, ett toinen ei joudu yksikseen kärvistellä.

No on kyllä outoa! :o Ja ainakin itsestä olisi myös todella, todella ahdistavaa jos en koskaan saisi tavata kavereitani ilman miestä! (koskas sitä muuten pääsisi miehestä jotain juoruamaan ;) ) Silloin saan olla ihan vain minä.. en ME.

Onko tuo kaverisi ollut aiemminkin samanlainen? Tokihan hänellä varmaan on ollut aiemminkin jotain suhteita kun noin pitkään olette tunteneet? Vai pelkästään tuon miehen kanssa on muuttunut tuommoiseksi? Jotenkin tosi outoa, että jos pyydät tapaamista kahden kesken niin hän keskustelee miehen kanssa ja toteaa sitten että "Pekka" ihmettelee sinun olevan mustasukkainen.. En minä ainakaan edes mainitsisi miehelle mitään jos joku kaveri tähdentäisi haluavansa tavata minut ihan kahden kesken..

Entäs Pekan omat kaverit? Tapaako hän heitä yksistään vain tapaavatko heitäkin vain parinkuntana? Jos sama ei toimi molempiin suuntiin niin vähän herää epäilyksiä..

No kuulostaa kyllä oudolle.

Meillä on hyvin pitkälti miehen kanssa yhteiset kaverit ja ystävät, mutta silloin kun pidetään tyttöjen ilta niin ei sinne yhdenkään mies mukaa tuu. Kuten ei kenenkään vaimo tunge miesten iltaankaan.

Aiemminkin on tämä kaverini seurustellut ja silloin tavattiin ihan normaalisti myös kaksin tai sitten tyttöporukassa. Toki myös tavattiin niin että hänellä oli poikaystävä mukana.

En ole koskaan kuullut kaverini kertovan että hän olisi ollut mukana "Pekan" kavereita tapaamassa, ellei Pekan kavereiden rouvatkin ole olleet mukana.

Mutta kuten tuossa yksi nimimerkki jo kertoi niin toki jokuhan voi pitää tuota normaalia. Minua vaan surettaa kun tuntuu että "menetin" kaverini.

Alkuperäinen kirjoittaja vanha ämmä:
Mä en haluu tehdä mitään ilman miestä.Kun kerrankin löysin mieleiseni,en halua mitään muuta.Olen rasittava tiedän.

Eli sulla ei koskaan ole tarvetta höpötellä ystävien kanssa, ilman miestä.

Mulle tulee jotenkin sellainen olo tuosta, ettei Pekka vaan halua päästää tätä kaveria yksin minnekään.. jos kerta pitää ihan kuin lupaa tai hyväksyntää ensin kysyä Pekalta jos olet pyytänyt tapaamaan ihan vain kaksistaan.

Mitenkähän sitten jos saavat lapsia..? Minusta ainakin on ihana nähdä kavereita ihan kahdestaan ja sillä aikaa mies katsoo lapsen. Heidän kohdallaan se on varmaan aina tavattava vain koko perhe?

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
mä olen itseasiassa törmännyt aika vastaavaan yhden kaverin kohdalla ja ihmetellyt sitä :/

Ratkesko asia myöhemmin johonkin suuntaan vai pysykö tilanne samana?

Mua kans mietityttää että mites kun tulee lapsia, sittenkö vaan tavataan koko perhettä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
mä olen itseasiassa törmännyt aika vastaavaan yhden kaverin kohdalla ja ihmetellyt sitä :/

Ratkesko asia myöhemmin johonkin suuntaan vai pysykö tilanne samana?

Mua kans mietityttää että mites kun tulee lapsia, sittenkö vaan tavataan koko perhettä.

tää on nyt aika tuore tapaus, lapsia heillä ei ole vielä, et en tiedä jatkosta.

Yhteistyössä