tapahtuipa tänään

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
abc:llä...poikani 3v. leikki siellä lasten leikki paikalla ja siinä oli huomattavasti isompia lapsia myös.isommat lapset juoksivat ja riehuivat minkä ehtivät ja olin juuri aikeissa mennä hakemaan poikaani pois kun yksi poika hyppäsi jotenkin ja kaatoi poikani....no menin ja otin pojan syliin ja sanoin niille muille lapsille että ei saa juosta niin kovaa täällä ja että noissa säännöissä lukee myös niin..
Eikös näiden äiti sitten tullut ja sanonut minulle että pidä huoli vaan omata lapsestasi :o ja tokaisi vaan että kyllä siellä saa lapset riehua..no sanoin tälle äidille että säännöissäkin on ettei saa juosta niin tämä sanoi että ei lapset osaa lukea :headwall: :o
sanoin että yleensä aikuiset sanoo nämä säännöt lapsille niin tämä haistatti mulle vitut :o olin ihan puulla päähän lyöty siinä sitten lapsi sylissä....

ja tämä äiti oli huomattavasti minua vanhempi noin arviolta 40v. pakko oli kysyä että minkä ikäinen oikein olet ku tollee hoidat asiat niin hän sanoi että vittuako se sulle kuuluu!!!! :headwall:

en voinut muuta kuin sanoa että sääliks käy sun lapsias kun tollasta esimerkkiä näytät....sitten se lähtikin siitä.....

huh huh mitä porukkaa :o

:o No olipa siinä kerrassaan fiksu äiti :headwall:

Lapset ei osaa lukea :headwall: haloo, siis just sen takia on olemassa ne aikuiset jotka ohjeistaa omia lapsiaan kuinka pitäisi käyttäytyä.

Siis kyllä mullakin olis käpy palanu jos olisin ollut tossa tilanteessa. |O

E voi muutaku :headwall: . onhan se nyt sanomattakin selvää, että yleisillä leikkipaikoilla pitää nätisti leikkiä, koska on pienempiäkin paikalla. Riehukoot kotonansa. Uudestaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikein:
Sä mitään ole uskaltanut sanoa. jäi vain vituttamaan kun vanhempi äiti ojensi sinua että vahdi penskas. Ei pidä liian pieniä laskea ominpäin.

en mä mitään oikein sanonutkaan....ei uskalluksesta ole kiinni vaan siitä että millaista esimerkkiä haluan lapsilleni näyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just ja nyt tuomitaan kaikki 40v äitit!

no ei kaikkia tarvi tuomita mutta pakko oli toi ikä laittaa koska itse voisin olettaa että joku nuorempi vielä kiroisi ja haistattelisi mutta en olisi kuuna päivänä uskonut tuon ikäisestä

No juu onhan se noinkin.

No tuota, tässä on vain toisen osapuolen kertomus.

Että riippuu paljon siitä, millä äänensävyillä puhuit noille vieraille lapsille, onko toisen äidin suuttumus oikeutettua.

mutta onko normaalia vittua käydä haistattelee???onko tää maailma tosiaan nykyään tällänen että muiden lapsille ei saa sanoa mitään jne..

siis kuten sanoin, on ok haistatella, jos itse olet käyttäytynyt epäasiallisesti lapsia kohtaan. vaikka sinun kakara olisi jossain tilanteessa pienempi kuin toiset, se ei oikeuta sinua kieltämästä toisia lapsia olemasta lapsia vaan sinä vahdit kakarasi.

mutta onko normaalia vittua käydä haistattelee???onko tää maailma tosiaan nykyään tällänen että muiden lapsille ei saa sanoa mitään jne..

siis kuten sanoin, on ok haistatella, jos itse olet käyttäytynyt epäasiallisesti lapsia kohtaan. vaikka sinun kakara olisi jossain tilanteessa pienempi kuin toiset, se ei oikeuta sinua kieltämästä toisia lapsia olemasta lapsia vaan sinä vahdit kakarasi.

Mun mielestä haistattelu ei kyllä ole ok tuossakaan tilanteessa - etenkään lasten kuullen...

Se, että on lapsi, ei tarkoita että voi kaataa pienempiään. Ehkä sunkin pitäisi tosiaan käydä peilin edessä haistattamassa vitut tollaselle kakaralle kuin olet.

Mun mielestä haistattelu ei kyllä ole ok tuossakaan tilanteessa - etenkään lasten kuullen...

lapset ovat puolustuskyvyttömiä ja ei todellakaan ole oikein mennä toisten lapsille kovistelemaan jos itse ei ole vahtimassa kakaraansa, kun kukaan lapsi ei ole tahallisesti ollut kenellekän ilkeä, vaan ovat vain leikkineet.

haistattelu ei kyl mun mielest oo MISSÄÄN tilanteessa oikeutettua.. joskus niin käy, mutta et tommoses tilantees ni se menee lapsellisuuden ja välinpitämättömyyden piikkiin...

ja aika hassulta kuulostas et AP ois ollu törkeä kieltäessään/puhutellessaan muita lapsia jos itse on nuin ällistynyt toisen äidin käytöksestä...

ja kyllä mun mielestä voi tuollaisissa paikoissa tiukempaankin sävyyn sanoa vieraan lapselle jos sanottavaa aiheellista on. tiukkaan sävyyn tarkoittaa jyrkästi, kieltävästi, ohjaavasti. EI kiroillen tai haukkuen.. ja niin ku äsken sanoin, tokkopa AP tääl ihmettelis toisen äidin käytöstä jos itse tekis samoin...

Yhteistyössä