abc:llä...poikani 3v. leikki siellä lasten leikki paikalla ja siinä oli huomattavasti isompia lapsia myös.isommat lapset juoksivat ja riehuivat minkä ehtivät ja olin juuri aikeissa mennä hakemaan poikaani pois kun yksi poika hyppäsi jotenkin ja kaatoi poikani....no menin ja otin pojan syliin ja sanoin niille muille lapsille että ei saa juosta niin kovaa täällä ja että noissa säännöissä lukee myös niin..
Eikös näiden äiti sitten tullut ja sanonut minulle että pidä huoli vaan omata lapsestasi
ja tokaisi vaan että kyllä siellä saa lapset riehua..no sanoin tälle äidille että säännöissäkin on ettei saa juosta niin tämä sanoi että ei lapset osaa lukea :headwall:
sanoin että yleensä aikuiset sanoo nämä säännöt lapsille niin tämä haistatti mulle vitut
olin ihan puulla päähän lyöty siinä sitten lapsi sylissä....
ja tämä äiti oli huomattavasti minua vanhempi noin arviolta 40v. pakko oli kysyä että minkä ikäinen oikein olet ku tollee hoidat asiat niin hän sanoi että vittuako se sulle kuuluu!!!! :headwall:
en voinut muuta kuin sanoa että sääliks käy sun lapsias kun tollasta esimerkkiä näytät....sitten se lähtikin siitä.....
huh huh mitä porukkaa
Eikös näiden äiti sitten tullut ja sanonut minulle että pidä huoli vaan omata lapsestasi
sanoin että yleensä aikuiset sanoo nämä säännöt lapsille niin tämä haistatti mulle vitut
ja tämä äiti oli huomattavasti minua vanhempi noin arviolta 40v. pakko oli kysyä että minkä ikäinen oikein olet ku tollee hoidat asiat niin hän sanoi että vittuako se sulle kuuluu!!!! :headwall:
en voinut muuta kuin sanoa että sääliks käy sun lapsias kun tollasta esimerkkiä näytät....sitten se lähtikin siitä.....
huh huh mitä porukkaa