Tapasin miehen k18 juttua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bbs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bbs

Vieras
Miehellä on todella iso varustus. en ole sellaista ennen nähnyt ja ei olla mitään vielä tehty mutta mietityttää mahtaako siitä edes mitään tulla. onko muilla kokemusta asiasta? juu kuulostaa tyhmälle mutta en tosiaankaan tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Miehellä on todella iso varustus. en ole sellaista ennen nähnyt ja ei olla mitään vielä tehty mutta mietityttää mahtaako siitä edes mitään tulla. onko muilla kokemusta asiasta? juu kuulostaa tyhmälle mutta en tosiaankaan tiedä.

Oletteko siis löytäneet palstan DICKIN kanssa toisenne?

Mä en oikein nyt ymmärtänyt koko juttua. Mitä tuo otsikko tarkoittaa?

Jos kyse on siitä että miehellä on tosi iso letku niin se voi olla ongelma. Kokemusta on ettei mene kivuitta sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Mä en oikein nyt ymmärtänyt koko juttua. Mitä tuo otsikko tarkoittaa?

Jos kyse on siitä että miehellä on tosi iso letku niin se voi olla ongelma. Kokemusta on ettei mene kivuitta sisään.

no juuri se on ognelma. mietin että kannattaako edes yrittää mitään.

Todella ison varustuksen kanssa voi olla sekin ongelma, että kun se jäykistyy, aivoille ei enää riitä verta ja mies pyörtyy.

Olen itse kohdannut vastaavia epäilyjä, mutta hyvin on aina mennyt. Jos sieltä mahtuu vauva ulos, niin kyllä sinne paljon pienempi asia mahtuu sisään. Vai oletteko nähneet 3½-kiloisella kikkelillä ylpeileviä miehiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Todella ison varustuksen kanssa voi olla sekin ongelma, että kun se jäykistyy, aivoille ei enää riitä verta ja mies pyörtyy.

Olen itse kohdannut vastaavia epäilyjä, mutta hyvin on aina mennyt. Jos sieltä mahtuu vauva ulos, niin kyllä sinne paljon pienempi asia mahtuu sisään. Vai oletteko nähneet 3½-kiloisella kikkelillä ylpeileviä miehiä?

No ei mutta muistaa mikä kipu oli synnytyksessä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:

Et taida sitten olla tietoinen että se vauvan ulostulo tekee helvetin kipeää.

Yhteistyössä