Tapasin miehen k18 juttua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bbs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
onko se pakko työntää sinne koko pituudelta jos se on liian iso?

Eikö se ongelma liity näissä enemmänkin paksuuteen eli että ei mahdu sisään? Mulla ainakin kävi näin.

Jos liian pitkä ja paksu, niin voi se sisälle mennä, mutta ei ehkä kokonaan mahdu toimimaan siellä kuten keskiverto kokoinen tai normaalikokoinen iso. Jättiläispeniksistä ei ole mitään iloa.

Voin kertoa oman kokemuksen.

Mies siis varoitti minua etukäteen, sanoi että hänellä on iso. En uskonut. Mutta kun se hetki lopulta tuli, että oli "aika harrastaa seksiä", niin.... ensinnäkin suuni loksahti auki. Mies oli, että kyllä hän on tästä kertonut... Noh, ensinnäkin kun aluksi varovaisesti yritimme, niin eihän se mahtunut edes sisään...

Kunnon lämmittelyjen kautta kun sen yhdyntä onnistui, niin kyyneleet valuivat kyllä. Ei se oikeen nautinnollista ollut. En pystynyt todellakaan kuvittelemaan suhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla niin iso peli, että kipeää tekee.

Joten onneksi nykyisellä miehelläni on juuri sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:
Mikäs siinä, jos lämmittelyn jälkeen mahtuu liikkumaan. Mutta silloin jos paukuttelee pohjaan asti, niin ei se niin mukavalta tunnu.

No ei tuntunut ei. puoli väliin pääsi ni alkoi sattumaan.

Hmmm, siis jos se on noin 25 senttinen niin miten se vaan puol väliin pääsi? miehellä on noin 20 senttinen eikä tee tiukkaakaan... eli mulla on kait pohjaton värkki? Juu ja kahden lapsen jälkeen niin löysä että apua :xmas: Oispa kiva kyllä tommonen jööti joskus nähä :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Hmmm, siis jos se on noin 25 senttinen niin miten se vaan puol väliin pääsi? miehellä on noin 20 senttinen eikä tee tiukkaakaan... eli mulla on kait pohjaton värkki? Juu ja kahden lapsen jälkeen niin löysä että apua :xmas: Oispa kiva kyllä tommonen jööti joskus nähä :laugh: :laugh:

keskiverto syvyys on noin 14cm tietääkseni?

Niin niin mutta siis sehän joustaa!?!? joten menee se 20 senttinen aika liukkaasti...? noh, en tiiä kun en oo alan ammattilainen. Kateellinen kyllä siulle :xmas:

Sattuu kun osuu kohdunkaulaan. ja ei tarvi olla kateellinen paremmat olen saanut normaalista kuin tosta missä piti vraoa koko ajan.

Mun miehellä on n. 17cm, ja pohjaan menee :D ja siis tosiaan jos oikea asento ja pohjaan tökkii niin kyllä se tuntuu, ikävältä...

Mä oon kans lukenut että 14 cm olis keskivertosyvyys. Kyllähän ne paikat venyy joka suuntaan kun on kiihottunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja niih:

Mun miehellä on n. 17cm, ja pohjaan menee :D ja siis tosiaan jos oikea asento ja pohjaan tökkii niin kyllä se tuntuu, ikävältä...

Mä oon kans lukenut että 14 cm olis keskivertosyvyys. Kyllähän ne paikat venyy joka suuntaan kun on kiihottunut :)

venyy mutta raja kaikella.

:laugh:

Ihanaa, varsinkin tuo termi käänteinen synnytys. Ois varmaan mies innoissaan jos tietää et pystyy aiheuttaa samoja tuntemuksia kuin uuden elämän tullessa ;)

Joo, että sekä synnytyksen että liian ison melan päätteeks voi huokaista "Vihdoin ohi, mut ehkä vielä kerran..." :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
:laugh:

Ihanaa, varsinkin tuo termi käänteinen synnytys. Ois varmaan mies innoissaan jos tietää et pystyy aiheuttaa samoja tuntemuksia kuin uuden elämän tullessa ;)

Joo, että sekä synnytyksen että liian ison melan päätteeks voi huokaista "Vihdoin ohi, mut ehkä vielä kerran..." :laugh:

juuri tuo viimeinen kommentti sopii hyvin.

Yhteistyössä