Tapaus Anneli Auer: salaisuudet vuotivat julki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anneli Auer sittenkin syytön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kansalaisten pitäisi lain mukaan olla yhdenvertaisia lain edessä. Ikinä ei olla nähty tällaista ajojahtia, jossa puolet poliisikunnasta ja syttäjistä on mukana yhden naisen ajojahdissa. Seksirikosepäilythän ovat luultavimmin tuulesta temmattuja. Jostain syystä myös oikeuslaitos on tässä mukana. Nyt tavallista seksirikosepäilyä käsitellään oikeudessa kuukausi kaupalla, joka on aivan ennennäkemätöntä.

Oletkohan sinä vähän vainoharhainen?

Kansalaisten pitäisi lain mukaan olla yhdenvertaisia lain edessä. Ikinä ei olla nähty tällaista ajojahtia, jossa puolet poliisikunnasta ja syttäjistä on mukana yhden naisen ajojahdissa. Seksirikosepäilythän ovat luultavimmin tuulesta temmattuja. Jostain syystä myös oikeuslaitos on tässä mukana. Nyt tavallista seksirikosepäilyä käsitellään oikeudessa kuukausi kaupalla, joka on aivan ennennäkemätöntä.

Minä olen myös ihmetellyt tätä ajojahtia. Kaikki näysin nauettavatkin keinot on otettu käyttöön, jotta saadaan tämä perheen äiti vankilaan. Pelottaa asua tällaisessa 'oikeusvaltiossa', jossa oikeutta ei saa.

Täysin samaa mieltä. Tämä juttu on aikoja sitten jo täyttänyt noitavainon tunnusmerkit kirkkaasti!

Mikäli Anneli Auer miehensä murhasi, on hän kärsinyt kyllä rangaistuksensa reippaasti "kovennettuna". Hänen elämänsä on ollut siis silkkaa kidutusta siitä lähtien ja tätä on kestänyt vuosikausia. Hänen kidutukseensa vain on kätevästi valjastettu koko yhteiskunta mediaa mukaanluettuna. En usko, että tuollaisesta voi enää terveenä selvitä. Mikäli hän taas on syytön, niin hänen tarinansa on vielä karmaisevampi...

• Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="vieras";28080507]Täysin samaa mieltä. Tämä juttu on aikoja sitten jo täyttänyt noitavainon tunnusmerkit kirkkaasti!

Mikäli Anneli Auer miehensä murhasi, on hän kärsinyt kyllä rangaistuksensa reippaasti "kovennettuna". Hänen elämänsä on ollut siis silkkaa kidutusta siitä lähtien ja tätä on kestänyt vuosikausia. Hänen kidutukseensa vain on kätevästi valjastettu koko yhteiskunta mediaa mukaanluettuna. En usko, että tuollaisesta voi enää terveenä selvitä. Mikäli hän taas on syytön, niin hänen tarinansa on vielä karmaisevampi...[/QUOTE]

Entä lapsiin kohdistuvat rikokset... onko hän nekin jo kärsinyt?

Ihan selvä ajojahtihan tää auerin tapaus on ollu, mää uskon edelleen hänen syyttömyyteen. Eivät kaikki vankilassa olevat toki syyttömiä ole, mutta kyllä vaan kari uotikin oli syytön, ja turhaan vankilassa, vaikka korkein oikeus teki päätöksen tuomiosta, kko joutui pyörtämään oman päätöksensä, ja maksamaan vielä uotille korvauksia.
Ihan mielenkiinnosta Kuka tai mikä taho korvaa näiden ihmisten maineen, ihmisethän uskoo pitkälti siihen mitä lehdissä kirjoitellaan!

[QUOTE="vieras";28080514]Entä lapsiin kohdistuvat rikokset... onko hän nekin jo kärsinyt?[/QUOTE]

Mitään lapsiin kohdistuvia rikoksia ei ole tapahtunutkaan muualla kun poliisin ja ihmisten mielikuvituksissa. Etkö lukenut noita alkutekstejä?

[QUOTE="vieras";28080514]Entä lapsiin kohdistuvat rikokset... onko hän nekin jo kärsinyt?[/QUOTE]

Niin, 4 vuotta (vangitsemisesta) - pelkkää kidustusta. Menettänyt kotinsa, lapsensa, vapautensa, eli suoraan sanottuna elämänsä kokonaan. Yrittänyt koko ajan taistella itse oikeaksi uskomansa asian takia. Vastaapa sinä itse kysymykseesi, minun mielestäni hänen kokema kidutus ja kärsimys on ollut jo epäinhimillisyyden puolella vuosia.

Ps. Mikäli hän olisi alunperin myöntänyt Jukka Auerin tapon, olisi hän saanut enintään 8 vuoden tuomion ja hänet olisi vapautettu istuttuuaan puolet, eli aikoja sitten. Lapsiin kohdistuvat rikokset taas ovat mielestäni vähintäänkin epäilyttäviä todistusaineistonsa puolesta.

[QUOTE="vieras";28080472]Mutta pystykö käveleen ilman kävelykeppiä? Ja särkylääkkeitä? On todella kova hinta, jos kivut jää loppuiäksi. Kävely on kuitenkin sellaista perusjuttua päivittäin.[/QUOTE]

Kävellä pystyy, juoksemaan ei ja lääkkeitä tarpeen mukaan. Ehkäpä vielä leikellään, saa nähdä.

[QUOTE="vieras";28080559]Niin, 4 vuotta (vangitsemisesta) - pelkkää kidustusta. Menettänyt kotinsa, lapsensa, vapautensa, eli suoraan sanottuna elämänsä kokonaan. Yrittänyt koko ajan taistella itse oikeaksi uskomansa asian takia. Vastaapa sinä itse kysymykseesi, minun mielestäni hänen kokema kidutus ja kärsimys on ollut jo epäinhimillisyyden puolella vuosia.

Ps. Mikäli hän olisi alunperin myöntänyt Jukka Auerin tapon, olisi hän saanut enintään 8 vuoden tuomion ja hänet olisi vapautettu istuttuuaan puolet, eli aikoja sitten. Lapsiin kohdistuvat rikokset taas ovat mielestäni vähintäänkin epäilyttäviä todistusaineistonsa puolesta.[/QUOTE]

Ja kaiken tämän lisäksi ollut KOKO yhteiskunnan ryöpytettävänä koko tuon ajan. :(

Minustakin on pelottavaa, että äiti-ihminen (eli tämä auer) on sanonut julkisuudessa monesti (puhuttaessa lapsiensa kertomuksista jne) että no tuodaan alpset oikeuteen, miksei ne sano niitä julkisesti (vaan jollekin sukulaiselle ). Ihan kamalaa, ei tervejärkinen äiti koskaan laittaisi omaa etuaan lasten edun edelle, ei koskaan. Täytyy olla tunne-elämältään ihan sairas.

Jos milloin ikinä pääsee ihmisten ilmoille, niin toivottavasti pysyy kaukana lapsistaan. Tätä todella toivon.

• Tykkää
Reactions: mars bébé
[QUOTE="viivii";28080589]Pelottavaa että jotkut todellakin uskovat tuon naisen syyttömyyteen:O[/QUOTE]

Pelottaa, että suomessa tässä meidän super hyper hyvinvointi valtiossamme, voidaan tuomita ihminen syyttömänä vankilaan vaikka väkisin, noin hepposin perustein!?

[QUOTE="viivii";28080589]Pelottavaa että jotkut todellakin uskovat tuon naisen syyttömyyteen:O[/QUOTE]

Kyse ei ole uskon asiasta ja kyseistä faktatietoa minulla ei ole. Ainoa asia mihin olen ottanut kantaa, on Anneli Auerin järkyttävä kohtelu.

[QUOTE="vieras";28080698]Jättäisitkö omat lapsesi Annelin ja miesystävänsä hoitoon viikonlopuksi?[/QUOTE]

Minä en jättäisi, kuten en jättäisi myöskään sinun hoitoosi. :)

[QUOTE="vieras";28080698]Jättäisitkö omat lapsesi Annelin ja miesystävänsä hoitoon viikonlopuksi?[/QUOTE]

No en, koska en tunne heitä henkilökohtaisesti!
Ei ole tapana jättä lapsia hoitoon tuntemattomille!

[QUOTE="vieras";28078688]Mitään oikeita todistetia ei ole mistään rikoksesta, kaikki perustuu olettamuksiin ja lautamiesten omiin olettamuksiin. Hypnoosikaan ei tuonyt Annelista esille mitään piirteitä mitkä olisi edesauttanut rikosten selvittämisessä ja nuo lapsijutut niin sen velihän oli ne sanonut ja painostanut lapsia puhumaan miten itse halusi.[/QUOTE]

Lautamiehet eivät (onneksi) ole tässä jutussa säätäneet, oikeutta on istuttu kolmen tuomarin kokoonpanoilla, kuten tällaisissa tapauksissa. Naapuririidat on asia erikseen.