?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tälle palstalle on aina voimia kirjoittaa, mutta nussia ei jaksa sitten millään?
Totta. jos akka tosiaan on niin voimaton että mitään ei jaksa kun lapsi on 2,5v. niin se tarvii jo psykiatrista hoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä;27032028:Tuossa tapauksessa naisen kuuluu hyväksyä se, että käy nussimassa muita naisia. Ei kukaan voi vaatia toiselta seksittömyyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä;27032028:Tuossa tapauksessa naisen kuuluu hyväksyä se, että käy nussimassa muita naisia. Ei kukaan voi vaatia toiselta seksittömyyttä.
olet ap mennyt miehen kanssa yhteen, ei voinu tietää että seksi kuuluu parisuhteeseen? Mene lääkäriin puhumaan tuosta inhostasi tai anna miehellesi sitten vapaus panna muita mutta älä kiusaa miestä.
Itse joudun elämään puutteessa aina useamman kuukauden kerrallaan ja pahimmillaan lähes vuoden kun toinen osapuoli ei halua. Tämä on kyllä aika raastavaa mutta minkäs teet kun toinen ei halua!!! En todellakaan väitä haluttomaksi ketään joka haluaa seksiä 1-2 krt viikossa. Itse olisin onnellinen jos kumppanini haluaisi noin usein
nimimerkki: seksiä saan nykyään noin kerran vuodessa ja seuraavaa kertaa odotellaan että tulikohan tästä vuodesta nollavuosi
Hui. Miten te jaksatte vuositolkulla repimättä tapetteja seinistä?
Koomisia palstamammojen neuvot seksiin: jos mies vaatii enemmän seksiä kuin nainen haluaa neuvotaan miestä runkkaamaan, jos taas nainen ei saa tarpeeksi seksiä mieheltä kehotetaan vaihtamaan se kyvytön mies viriilimpään mieheen koska naisella on oikeus saada tarpeeksi seksiä.
Ai että mitenkö jaksetaan! Vaimo jaksaa vallan mainiosti ja minä en mieti tapettien repimistä vaan aivojeni posauttamista niille tapeteille!!! ...mutta en minä halua lapsiani jättää!!!
Parisuhteen perusasioita on se, että toisen tarpeet tyydytetään. Muuten ei tule mistään mitään. Ei muakaan aina kiinnostais, mutta rakkaus velvoittaa. Eikä se nussiminen niin vaikeeta ole. Vai onko?
Lapset on joka tapauksessa vain lainassa, 20 vuoden päästä ne ei ole enää kotona kuitenkaan. Ja Suomessa on aika hyvät oikeudet lain puolesta kummallakin vanhemmalla tavata lapsiaan.