Tarjottu siideri..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
Miten mulle aina jää sellanen olo et se tarjooja odottaa sulta jotain :xmas:
Siis tarkoitan tuntematonta tyyppiä joka ostaa sulle juoman ja tulee heittää läppää,sit pilku aikaa kysellää et voiko tulla saatille ja otetaan herneet ku sanot että osaan kotio kyllä ihan itekkin :xmas: Ihme et otetaan herneet,pitänee varmaan sanoo heti ku tuodaan tarjottu juoma et "ei p:tä tipu sitten jotta niin"
Eilen siis menin yksin kuppilaan ja istuin tiskillä vartin rauhassa ku ihme tyyppejä tuli mitä kummalisinta heittää..Kaikista huonoin oli "ollaanko tavattu?mä ajattelin et sä oot mun serkku tai jotain,kiva kun et ookkaan lähetkö tanssii yms :$
kuhan vaan funtsailen..

Joo, kerran yks äijä väkisin halus maksaa tiskillä mun sidukan. Taisteltiin pitkään siinä odotellessa ja vielä juoman saatuani koitin antaa rahaa.. Ei ottanut. Sit juttelin exän kanssa myöhemmin ja niin murhaavasti tää tarjoaja kattoi mua! Heh, mitäpä meni maksaa. En mä luvannut sille yhtään mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
en kovin herkästi antaisi kenenkään vieraan tarjota.

siis joo en mä ota vastaan tuotuja(siis ettet nähny ku ostettu) mut istuin tiskillä kun ostettiin..Tiedä mitä sie lasissa on muuten jos ihan tuntematon ostaa :x

Mulla oli aikanaan baarissa yks vaki-ihailija =)

Kerran kun mä juttelin jonku miehen kans niin se toi siihen mun eteen pöydälle drinksun, ja läks meneen...

No mä en sitä sit juonu ja tää tyyppi tuli sit jonku ajan päästä multa kysymään että miks en ole sitä juonu kun hän oli oikeen tiskillä myyjältä pyytäny jotain mistä naiset tykkää, niin tää oli nyt se naisten suosikki Marianne.
Vastasin

a) vihaan minttua
b) käytän alkoholia äärimmäisen vähän, lähes en ollenkaan ja
c) vilautin auton avaimia.

Mut sit tuntemattomilta en ota vastaan ollenkaan mitään juomia.

Mä muistan kerran kun yks jätkä tuli pyytämään multa tulta. Ja kun annoin, niin hän kiitokseksi siitä tarjosi mulle siiderin ja sen jälkeen lähti. Olis ehkä kannattanut pyytää tiskiltä ilmaisia tulitikkuja :D .

Yhteistyössä