Tärkeä tiedoitus:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Miksi olet kotona tähän aikaan arkipäivänä? Työtön?

tavallaan... Nyt teen vain yhtä työtä aiemman kolmen sijaan. :D

Yrittäjä siis olen ja kotoa käsin hoidan oman osuuteni firman hommista.

Olipa typerä kysymys. Ihmisillä voi olla vuorotyö tai ovat yrittäjiä kuten ap, mutta ei kun heti ensimmäiseksi oletetaan kyseessä olevan työttömän ihmisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:

Olipa typerä kysymys. Ihmisillä voi olla vuorotyö tai ovat yrittäjiä kuten ap, mutta ei kun heti ensimmäiseksi oletetaan kyseessä olevan työttömän ihmisen.

No näin. Minulla on vapaapäivä oikeista töistä ja otin vapaapäivän vielä tallitöistäkin. Eli periaatteessa tuplavapaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Jos on oikein tylsää, niin mene lakkoon tai julista työsulku.

Done that!

Mutta vain kokopäiväduunissani: kaikesta huolehtimisessa. Olen tiskauslakossa. Ja työsulku koskee lapsia: jos lakisääteisiä velvollisuuksia ei hoideta, ei kutsuta lisätöihin rahaa tienaamaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Varpaitten välejä ei saa kastaa! :D

Varsinkaan isovarpaiden? :saint:

Nii! Saappaat jalkaan, jeesusteippillä sidot varret vedenkestäviks. Sit saat mennä huoletta.. :D

*miettii, pitääkö tehdä jätesäkistä vedenpitävä suihkualaosa... kaiken varalta*

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:wave: Hyvää suihkuilua! Ja varovasti sitten siellä! :D

Suom. Ihan yhtä tylsää taitaa olla täälläkin..

Aika luksusta! Korkeintaan joku kissa ölisee suihkukaapin ovella, ei lapsia kotona ja koko kylppäri on minun, vain MINUN!!

Ja nyt varovaisesti suihkuun. :wave:

Tulen kyllä kertomaan, kuinka kävin ja mitä suihkutuotteita käytin ja minkä värisen pyyheen valitsin ja muuta supertärkeää :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:

Kysymys ei ollut typerä. Sinä olet.

Nyt on hiukset pesty ja teinpäs myös jotain, jota en ole vuosiin tehnytkään:
repiloin kinttuni! Ei aavistustakaan miksi, taisi uteliaisuus iskeä, vieläkö tuo repilaattori toimii.

Ja nyt on uusi ongelma: joku on piilottanut kainalopurkkini kainalolaput!! Siis olisin sokeroinut kainalotkin samaan syssyyn, mutta ne pahuksen kangaslaput ovat hukassa. Mahtaisikohan äijä huomata, jos lainaisin hänen sukkiaan? :whistle: :saint:

Yhteistyössä