V
vieras
Vieras
Miten hajottaja hyönteiset pääsee arkkuun? Ja pysyykö arkku kasassa kun sen päälle pistetään 4-6 metriä multaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Miksi esim. olutpullossa on alhaalla kyljessä, (lähellä pohjaa) 8 semmosta koholla olevaa pistettä?
Se on pistekirjoitusta näkövammaisille tai sammuneille, joka kertoo, että kyseess on alkoholijuoma joka voi aiheuttaa vaikka mitä.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kun on näitä siemenettömiä ja siemenellisiä rypäleitä...
Kukaan ei pidä siemenistä, ne on ihan perseestä. No sitten on näitä siemenettömiä, ilmeisesti ne on jotenkin jalostettu tai jotain, mutta mistä? Kun ei niissä oo siemeniä??
Keinohedelmästys???![]()
Ja miks sit kaikki viinirypäleet ei oo siemenettömiä, kun ne siemenet on niin ärsyttäviä?
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mullakin on: Missä lepakot synnyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kun on näitä siemenettömiä ja siemenellisiä rypäleitä...
Kukaan ei pidä siemenistä, ne on ihan perseestä. No sitten on näitä siemenettömiä, ilmeisesti ne on jotenkin jalostettu tai jotain, mutta mistä? Kun ei niissä oo siemeniä??
Keinohedelmästys???![]()
Ja miks sit kaikki viinirypäleet ei oo siemenettömiä, kun ne siemenet on niin ärsyttäviä?
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Pystyykö Luoja luomaan niin ison kiven, ettei jaksa itse sitä nostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kuorsaaja:kuka keksi sen, että ympyrän alojen laskemiseen tarvitaan pii? ja mistä se pii ilmeistyi ja kuka sen keksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Tarletta:Kadunnumerot: Jos jonkin rakennuksen osoite on vaikka mallikuja 4-6 niin sisältyykö siihen osoite mallikuja 5, jonka siis pitäisi olla tien toisella puolella?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi mä syön dallaspitkoa vaikka juuri aloitin elämäntaparemontin?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Miksen mä osaa mennä nukkumaan vaikka silmäluomet painaa ainaki sen tonnin? |O
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Miksi mä haluan vain lisää ja lisää kissoja?
Mistä sikiö saa sielunsa - sitä en ole ajatellut, mutta ehkä just nyt moni orpo tuolla maanjäristysten alla etsii sopivaa alustaa, minne asettuisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olen aina miettinyt et mitä tapahtuu kun ihminen kuolee, siis mihin se sielu sit menee ja tajuaako sitä ite sit vai nukahtaako sitä sit vaan ikiuneen josta vaan ei herääkkään..?
Onko taivas olemassa?
Entä helvetti?
Mistä sikiö saa sielunsa?