Tarkistatteko lasten lahjat etukäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "katja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Myös miehen lahjat pitää tarkistaa. Siellä saattaa olla konjakkipullo. Sitten mies tulee rähinäkänniin kun kinkun painikkeeksi ottaa hömpsyn ja ajaa koko perheen vesisateeseen.

Luotan lähipiirimme aikuisiin sen verran, ettei minun tarvitse lapsen lahjoja kytätä. Tosin useimmat kysyvät ennen lahjanostoa, minkälaisia toiveita olisi ja varmistavat mitä kaikkea lapsella jo on. Ainoastaan yksi kummi ostaa lahjat niin, etten tiedä etukäteen mitä sieltä tulee, mutta eipä ole ikinä käynyt mielessäkään että se pitäisi tarkistaa?? Jos lahja olisikin lapselle jollain tavalla epäsopiva, niin en usko ettei lapseni osaisi siihen suhtautua hyvin. Vääränkokoiset sukat tai liian lapsellinen/isommille tarkoitettu lelu tuskin aiheuttaisi katastrofia.

En ole tarkistanut, mut olisi kyllä pitänyt edellis vuosina.
Esim. kun saimme "lahjoitus" joulupaketteja tytölle, hän oli silloin 6-7v. niin ihan mitä sattuu
krääsää jolla emme tehneet yhtään mitään....
vaikka pienituloisia ollaankin, niin ei nyt mitä sattuu tarvi vastaanottaa...

En tarkista... Jos olen tiennyt, että esimerkiksi anoppi aikoo ostaa duplopaketin, olen kyllä kysynyt, millainen se oli, etten itse osta samaa. Jos epäilisin, että paketissa on just vaikka joku lego tai duplojuttu, jonka olen itse meinannut ostaa, voisin ehkä kurkatakin, ettei tule hankittua samaa.

Yhteistyössä