K
"katja"
Vieras
Siis avaatte esim. kummien ym. lahjat ekana ja katotte mitä niissä on ja paketoitte vasta sit lapsille? Mitä teette jos on jotain epäsopivaa, palautatteko vai laitatteko roskiin vai lahjotatte eteenpäin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29366975:Nyt rupesi ihan oikeasti mietityttämään mitä epäsopivaa kummi vois keksiä...![]()
Mulle tuli lähinnä mieleen se joululahjakeräys täältä palstan kautta. Sieltä tulleen paketin kyllä tarkistaisin ennen lapselle antamista. Ei millään pahalla siis, mutta kun ei tosiaan voi tietää mitä siellä on kun täällä liikkuu monen sorttista väkeä.
Tuon ymmärränkin. Siis jos lahja tulee jostain ihan ventovieraalta ihmiseltä eikä tiedä millä mielellä toinen on mukaan lähtenyt.
Mutta juuri ne isovanhemmat ja kummit yms, olettaen että nyt ovat suht normi-ihmisiä...
Mulle tuli lähinnä mieleen se joululahjakeräys täältä palstan kautta. Sieltä tulleen paketin kyllä tarkistaisin ennen lapselle antamista. Ei millään pahalla siis, mutta kun ei tosiaan voi tietää mitä siellä on kun täällä liikkuu monen sorttista väkeä.
Onko joillakin sitten niin kova kontrollintarve? Vai mistä tämä oikein kumpuaa? :O
Rupesi ihan oikeasti mietityttämään, että onko naiset oikeasti tällaisia kontrollifriikkejä?!
Viimejouluna kun osallistuin keräykseen niin jätin juuri tästä syystä paketit auki jotta äiti voisi tarkistaa ennen lahjojen antoa että ne paketit ovat sopivia lapselleen.
Kyllä mä tuntemattomilta saadut lahjat avaisin, tuttujen en.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29366975:Nyt rupesi ihan oikeasti mietityttämään mitä epäsopivaa kummi vois keksiä...![]()